Scampi Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Frihelg, nyeste Fahrfreude da jeg kom hjem igår, høstmønstring i morgen...og en hyggelig mail om at jeg vant en av de fem BMW-minnepinnene som skulle deles ut i Fahrfreude Blir jo ikke bedre! hehe, små gleder Scampi Viktig med slike ting, vet du Treffet var veldig koselig også, mye pent å se på. Alltid koselig å se en strøken E9 og ikke minst E31. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 ehhh hvor? viewtopic.php?f=6&t=204099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 var der jeg også...OYEAH! selv om jeg kom sent...og møtte på en vegg med tåke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 La ut mine bilder fra i dag, totalt random: viewtopic.php?f=6&t=204125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Kommer fra Tryvann nå, ekstremt tett tåke der nå. Rart å tenke på at de bildene er tatt før idag Så ut som et ålreit treff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Når jeg kim opp kl2 eller noe var det dessverre slutt på premieutdeling osv, fikk også forståelsen av at mange hadde dratt, men fikk meg en vaffel:) Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå