fredrikt Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hei, lurte på om noen viste hvordan jeg kan få koblet til iPod/iPhone eller annen mp3 spiller i bilen? Det er 97 mod, og tror ikke den har noe aux (ikke som jeg har sett). Mvh Fredrik Taalesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Kan anbefale Dice mediabridge 1500bt. Den har jeg akkurat montert i min bil, og er strålende fornøyd med den. Den støtter avspilling fra ipod/iphone og andre mobiltelefoner og mp3 spillere via usb. Den har også aux inngang. I tillegg har den bluetooth støtte, og man kan streame musikk via bt. http://diceelectronics.com/media-bridge-features Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Hvis jeg skjønte riktig så kobler du den til orginal-spilleren i bilen? Er litt av poenget og beholde den orginale, ikke sette inn en annen. Syns det ser litt "jalla" ut i en sånn bil.. Hvor mye ligger den på med frakt til Norge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Jeg har begynt på denne tråden for slike spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hvis jeg skjønte riktig så kobler du den til orginal-spilleren i bilen? Er litt av poenget og beholde den orginale, ikke sette inn en annen. Syns det ser litt "jalla" ut i en sånn bil.. Hvor mye ligger den på med frakt til Norge da? Ja denne kobles til originalspilleren Jeg betalte vel ca. 2100kr alt i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Er det vanskelig å finne den ledningen man skal koble til eller? Og hvordan gjorde du det med plassering av den boksen egentlig? Det letteste er jo kanskje å feste den på siden av midtkonsollen, der man har beina på passasjer siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Har du cd- veksler i bilen din? Jeg plasserte boksen inni midtkonsollen. Ser for meg at det blir for trangt i en e39, så jeg tror hanskerommet er det beste der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Har ikke cd-veksler nei. Det letteste hadde vært midtkonsollen, men tror ikke det er plass. Men ledningen henter jeg vel ut bak cd-spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Ja ledningen henter du ut bak cd-spilleren. Men siden du ikke har cd-veksler fra må du ha en tilkoblingskabel for dette. Jeg kjøpte denne: http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 8&type=new Hanskerommet er kansje enklest uansett. Du kan egentlig plassere MB1500 hvor som helst i bilen, da det følger med tilkoblingskabel som er over 4m lang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Okei, regner med det blir en sånn Er det lett å finne den ledningen man skal bruke eller? Letteste er jo å ha boksen lett tilgjengelig med tanke på tilkobling å slik Vet du om det er mye jobb å legge ledningen ut fra bak cd-spilleren eller? Hater egentlig sånt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Hvilken ledning tenker du på? Eneste kabelen du trenger i tillegg er den jeg linket til på GS, den plugger du rett i radioen og i kabelen som følger med i Dice kit'et.(den på 4m) Er ikke mye arbeid å montere dette. Ca. 1time kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Tenkte på ledningen eller kontakten i spilleren, den man kobler til Dice kit´et Kvaliteten på lyden blir bra å eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Kabelen jeg linket til på GS plugges i cd- spilleren, kabelen som følger m Dice'en plugges i denne igjen. Lydkvaliteten er bra synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Så det er egentlig bare plug and play da? Får håpe det er bra kvalitet, ellers er halve poenget borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Skal være omtrent plug and play ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå