Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurte på om noen viste hvordan jeg kan få koblet til iPod/iPhone eller annen mp3 spiller i bilen? Det er 97 mod, og tror ikke den har noe aux (ikke som jeg har sett).

Mvh Fredrik Taalesen

Skrevet

Hvis jeg skjønte riktig så kobler du den til orginal-spilleren i bilen? Er litt av poenget og beholde den orginale, ikke sette inn en annen. Syns det ser litt "jalla" ut i en sånn bil.. Hvor mye ligger den på med frakt til Norge da?

Skrevet
Hvis jeg skjønte riktig så kobler du den til orginal-spilleren i bilen? Er litt av poenget og beholde den orginale, ikke sette inn en annen. Syns det ser litt "jalla" ut i en sånn bil.. Hvor mye ligger den på med frakt til Norge da?

Ja denne kobles til originalspilleren :wink:

Jeg betalte vel ca. 2100kr alt i alt.

Skrevet

Er det vanskelig å finne den ledningen man skal koble til eller? Og hvordan gjorde du det med plassering av den boksen egentlig? Det letteste er jo kanskje å feste den på siden av midtkonsollen, der man har beina på passasjer siden?

Skrevet

Har du cd- veksler i bilen din?

Jeg plasserte boksen inni midtkonsollen. Ser for meg at det blir for trangt i en e39, så jeg tror hanskerommet er det beste der.

Skrevet

Okei, regner med det blir en sånn :) Er det lett å finne den ledningen man skal bruke eller? Letteste er jo å ha boksen lett tilgjengelig med tanke på tilkobling å slik :) Vet du om det er mye jobb å legge ledningen ut fra bak cd-spilleren eller? Hater egentlig sånt arbeid :P

Skrevet

Hvilken ledning tenker du på? Eneste kabelen du trenger i tillegg er den jeg linket til på GS, den plugger du rett i radioen og i kabelen

som følger med i Dice kit'et.(den på 4m)

Er ikke mye arbeid å montere dette. Ca. 1time kansje. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...