Vebjorn320 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 har et lite problem med aircondition på min bmw 320i e46. Noen ganger funker det ikke i det hele tatt. kommer ikke noe luft noen plasser (merk, noen ganger) og noen ganger funker det helt fint. noen ganger hjelper det å bare la bilen stå i 15 min også starte den igjen så funker det, og noen gang som i dag, at det ikke funket på veit til jobb og heller ikke på vei hjem fra jobb. noen som har hatt dette problemet eller vet hva det kan være? har ikke så alt for mye peiling på bil, bare så det er sagt håper på raskt svar klimaanlegget er av denne typen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Er det mulig at hele viften stopper når dette skjer?` Hører du at den snurrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjorn320 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Hører ikke noe som helst når jeg starter bilen. nå har det er ikke funket i hele dag. har prøvd å latt bilen stå i noen timer nå og det er fortsatt ikke noe liv i viften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Det kan jo være noe feil med strømtilførselen, vifta i seg selv. Eller styring av viften. Vet ikke om en diagnose vil vise noe, men om du har mulighet for en diagnose så tar du det først. Deretter tar du å sjekker strøm på vifta evt på relèet. Det kan jo hende at det er så enkelt som at motstanden til vifta som er gåen, men jeg mener litt at vifta skal gå på full effekt om den er gåen. Men kanskje noen andre her inne kan bekrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjorn320 Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 var innom mekonomen i dag, så de fikk se på problemet. De mente at det enten var motstanden eller motoren til viften, men de kunne ikke si sikkert. så de sa jeg måtte ta turen vidre og bestille meg en time på verksted hos BMW (som helt sikkert kommer til og koste en formue) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjorn320 Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Har fått fikset det nå. problemet var at "styringen" til viften av ødelagt, delen jeg trengte koster rundt 1000 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå