Markus E30 Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Tenkte å ha de som vinterfelger BBS krysseika er pene vinterfelger
raynik Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 takk takk....ser kansje penere ut på bilder enn i virkeligheten... hehe
Leadfoot Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Du får passe på rust iom at du skal ha på kromlister over hjulbuene på vinterbil legger seg sikkert en del salt og dritt under der. Tøft med 80tallslook! Jeg kjørte e30n på piggfritt en sesong, det gikk meget bra. Bilen er jo selvfølgelig lett bak, men så lenge du kjenner den er det nok ikke noe problem. Sperrediff øker fremkommeligheten, så hvis det var snakk om å bytte drivverk vil jeg anbefale det (ekstrautstyr på e30).
raynik Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Rust er grunnen til hjulbueluistene.....midlertidlig kamuflering..hehe så det bekjymrer jeg meg ikke så veldig mye over... Har piggdekk på nå, men vurderer sterkt å få på piggfritt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå