Henryk Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Selger mine 17" AC SHNITZER. Helt originale felger som er rette og fine, passer vel de fleste modeller. Men spessielt e34,e39 og e36. Disse felgene trenger litt lakk, er nå pusset ned og ligger klare for lakkering. For felgene vil jeg ha 2000,- Som er en meget fin pris for slike ekte felger. Om interesse kontakt meg på pm eller på 47363309. Felgene er ligger i Halden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 er alle felgene like brede? hva er innpresset ? (et) hvilken bil har de stått på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 De har stått på e39 og e34. (et) vet jeg ikke. Står det ikke på ene bildet der? Det som står på felge. Alle felgene er like brede ja. Er vel 8,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 der står det ja et13. passer 5serier da. evt 3serie med myye valsing. skal tenke litt på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Ja det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alberto91 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 bytte mot strøkne uorginale ax schnitzer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alberto91 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 bytte mot strøkne uorginale ax schnitzer? AC* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 der står det ja et13. passer 5serier da. evt 3serie med myye valsing. skal tenke litt på det! der står det ja et13. passer 5serier da. evt 3serie med bittelitt valsing. skal tenke litt på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå