MeSs Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Er det noen her som har hentet bil i England og kjørt den hjem? Hvor mye må man påberegne i reisekostnader? Prøveskilt? Etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Hør med S.Andersen på forumet Han har god erfaring med dette og importerer biler fra england privat som du har tenkt å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Eller hør med thomashm5 her på forumet. Han har henta masse biler fra UK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 for å si det slik koster det endel første gangen, dette fikk jeg lære brukte ca 15.000 kr på reisen.. registrering, forsikring, flybiletter, ferjer, bensin utgifter, bommstasjoner 2 stk i sverige danmark 300 kr pr gang!!! osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 jeg vil ikke anbefale deg og kjøre rundt, gjort det en gang, tok ferga fra dover til Kalè og kjørte rundt den veien, møkk kjedelig, og tar like lang tid, og koster like mye i bensin omtrent uansett, tror vi fant ut at det var 180 mil fra london til strømstad jeg.. ta fergen fra harwich, så kjør til fredrikshavn også videre til gøteborg, så er det bare kjøre hjem, forsikring trenger du i grunn ikke så vidt meg bekjent, da bilen er dekket i 3-5 dager av selgers forsikring, prøveskilt koster vel typ 350 kroner dagen her hjemme, men du kjører jo til grensa på engelske skilter, vi brukte vel typ i underkant av 3 tanker fra london og hjem denne ruten med litt hard kjøring, m5 / m3 e36 / e46 / e39 også koster vel ferga fra harwich mellom 4-6 tusen, avhengig av når du bestiller etc, og hvilket rom, (vi var 4 sist gang) også koster ferga fra fredrikshavn 3000kr for hurtig fergen mener jeg og huske.. pluss mat og overnattinger på B&B / hotell.. håper det er en pekepinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Tror jeg heller kjøper bare de delene jeg trenger da og får de sendt hit.. Tusen takk for pekepinn'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 hva trenger du da ? send meg en pm, kan skaffe det meste til m3 / m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 hva trenger du da ? send meg en pm, kan skaffe det meste til m3 / m5 Tenkte å hente en 328 eller 540.. usikker M3 og M5 er for dyrt for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå