kenna9k Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 pen e30 du har! har du den girkassa enda ? kasse fra e34?
M|Fjeld Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 pen e30 du har! har du den girkassa enda ? kasse fra e34? Takker! Ser ikke spesielt bra ut med all plasten, men karosserimessig er den ganske bra Nesten ikke noe rust! Girkassa ligger her fortsatt ja
kenna9k Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 skal følge med her. Blir spennende og se! muligens at jeg trenger ei kasse til gitt, siden min datt ned og knakk i 2 omtrent bolt on m30 i e34?
M|Fjeld Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Råflott Blir spent på resultatet selv Har et kommende prosjekt som vil bli første pri framfor denne, så prøve å få ferdig så mye som mulig før den må settes til side en stund Men så vil nok det nye overgå MYE Er fra m20b25 så passer ikke trur jeg, husker ikke akkruat nå..
kenna9k Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Ja tipper dette blir bra! mener de e30 er godt kjente for rust, så virker som du har gjort en bra byttehandel her ja! åja, nei da blir det dårlig passform du.. trodde det kom fra m30 ama! syntes den var litt billig også!
M|Fjeld Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 viewtopic.php?f=15&t=204356 Skal selge halvhjelmen til fordel for nye motor deler
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Prosjekttråd på R3vlimited.com, Check Fikk også bilder av nye motoren idag Blir å hente iløpet av neste uke! Rådene har også ankommet Rema'n i dalen, så blir å hente ut imorra Alltid gøy med nye deler
Concep Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Råflott Blir spent på resultatet selv Har et kommende prosjekt som vil bli første pri framfor denne, så prøve å få ferdig så mye som mulig før den må settes til side en stund Men så vil nok det nye overgå MYE Er fra m20b25 så passer ikke trur jeg, husker ikke akkruat nå.. Hva er dette om jeg tør spørre ?
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Det holder jeg nok for meg selv framover
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Hehe, tja.. Blir å beholde E30'n. Den skal ikke selges før den er ferdig
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Woho! Good news! Slått meg sammen med en kompis (Barca///M) som da spytter inn en M50B25 med ESS sin Votrech v2 påmontert! Blir å bytte ila de nærmeste dagene så fort elefant og nødvendige deler er på plass
bmw325prosj Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Dette ser lovende ut men er det noen som vet hvor det er rå å få bestilt seg alu innsug ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå