Kai-P. Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 OFF TOPIC:Hvilken type felger er dette og hvor kan dem kjøpes? Disse vil jeg ha De heter Style 116. De fåes helt sikkert kjøpt hos din lokale Bmw-forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 jeg hadde supersport, men sprengte en demper og kjøpte raceland, når jeg satte de side om side så var dem prikk like, kun annen farge på justeringsmutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Hva med KW? Noen som har prøvd de? Og hva med de som har nivåregulering bak? Er bilstein eneste valget bak? Evnt senke den gjennom BMW bak og noe uoriginalt forran? Skal ha meg stasjonsvogn og må få den neeeeeed på bakken Dennis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Låner tråden litt! Hva med touring? Kan man bruke de raceland coiloversene det ble linket til på forrige side? Skal ha noe som kan sleppes langt ned og itillegg er ganske stivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy1992 Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Låner tråden litt!Hva med touring? Kan man bruke de raceland coiloversene det ble linket til på forrige side? Skal ha noe som kan sleppes langt ned og itillegg er ganske stivt. kan sleppes ganske lavt med dem ja, er sånn akkurat passe stivt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Hvordan passe stiv? ikke sånn at det blir ubehagelig? Akkuratt fått.meg e39 stv og vil ha den neeeed men vil ikke bruke for mye penger da jeg har kjøpt leilighet og:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Jeg har fått monter coilovers fra supersport blackevulotion (KW lisens) er så stor forandring mellom de gammle supersport og det nye serie. det er mye komfor og føles mye dyrere coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 Dette er TA Technix skrudd i bunn Hvor store felger har du på bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 8,5x18" med alt for mye gummi - 225/40.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Jeg kjører på Spax RSX 720 høyde og hardhet justerbart senkesett, er kjempe fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 End KW? hvilken erfaring har folk med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Hva kjører folk med på e39 touring, da jeg har sånne nivåregulerte dempere(?) bak? Altså det er sånne dempere som stabiliserer bilen om jeg kjører med henger ell no, har ikke hvert borti akkurt det før, noen som har innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Bak justeres på BMW verksted eller annet sted som har utstyr til det. Framme brukes vanlig senkesett eller coilovere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Kidding me? Så jeg trenger bare coilovers foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Jupps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå