320dt edition 33 Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 har laget meg en liten liste over ting som skal gjøres i vinter så here goes carbonnyrer carbonsplitters e46 m3 look eksos fra insideperformance med carbon diffuser m3 speil steg 2 fra trf racing gul lamin x lyktefilm hellakkering i orginal farge med mellomsliping for så å legge 2 ekstra strøk med ripefast klarlakk for å få bort all struktur og ha en klarlakk som tåler litt ekstra lakkere railsene i sort blank så det matcher shadowline listverket felgene tenkte jeg også å ordne litt disse er 19tom lm kopier fra gs planer her er strippe kantene for klarlakk for så å høyglans polere disse lakkere eikene i senteret i mercedes alu beam silver meget spesiell sølvgrå farge fra amg samt levere boltene i kanten til gullsmed for gullplettering dette er planene så langt tar gjerne i mot ris og ros
MagnusHN Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Så ut som en veldig strøken bil med mye bra planer! Men ville droppet m3 look eksos og heller gått for to doble på ene siden
///MPower Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 pen likte planene er det silverstone metallic? har selv en sånn edition 33, og så langt fornøyd med den. var det denne som var på bmwccn treffet i august på rudskogen?
320dt edition 33 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 jo takk for det er silverstone metallic ja var på rudskogen stemmer det var du der med din?
///MPower Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 320dt edition 33 skrev: jo takk for det er silverstone metallic ja var på rudskogen stemmer det var du der med din? ja syns eg kjente den igjen, regnet ikke med å se en helt make edition 33 der hehe, er jo ikke så mange rundt om i denne fargen. kjøpte den av min bror den helgen treffet var, så den var ikke så ren og pen som din. er ikke gjort noe med den enn det som den er levert med org.
320dt edition 33 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 takk for det takk for det
320dt edition 33 Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 mpower:ja sant det sjelden farge samme tenkte jeg når jeg så din hadde ikke regnet med å se en lik en bra du er fornøyd med din så langt da jeg kjøpte min rett før påske og har kjørt noen km siden det for å si det sånn har vært storfornøyd
matsrh Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Knall pen e46 Liker planene dine, kan ikke slå feil
BMWE39turbo Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Så strøken ut denna, og liker godt planene dine!
spruddel Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Er så sykt fin denne Utfordrer til cleaneste E46 touring for meg Hehe, neida. Spent på hvordan det blir med lakkerte rails.. Mulig du kan få lov å lakke litt fete ting på min etterhvert også. Dropp M3-eksos, hver så snill. Har litt planer på hva jeg har lyst til å gjøre selv Får se litt på økonomien også. Kan fort bli 35.000 og det er da ikke ESS..
R Andersen Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Går det ann å demontere skruene på LM replicafelgene fra GS? Trodde de satt fast som på andre "skrudde" replicafelger.
sv90 Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 liker bilen din ganske så lik til min gamle.. disse bildene fikk meg til og savne den
316 Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Andersen: Felgene er vel ikke delte. Trådstarter: Ganske sikker på at jeg har kjørt bilen din. Prøvde en edition 33 hos Technicas for noen år siden. Deilig bil! Ser vesentlig bedre ut nå enn da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå