combatt Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Hei, Er det någen som har forsikret en m3´a i Frende forsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Det lureste er nok å ringe rundt og forhøre deg om priser. Det kommer jo også helt an på hvilken rabatt du har. Men nei, jeg har ikke forsikret noen biler hos Frende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 hvis du er medlem i bmwccn så for du gunstig forsikring i unison forsikring ring å hør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Ta runda! lønner seg alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Kan faktisk lønne seg å melde seg inn i BMWCCN bare for å få klubbrabatten i Unison ja. Jeg gikk fra over 9000 til under 6000 i året på Z4en. E46en gikk ned fra 5500 til 4500 og andre var ca. samme pris (innbo og reise). Da bytta jeg fra IF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Jeg var på utkikk etter M3 en periode og hørte rundt, VANVITTIG hvor mye penger man kan spare på å velge riktig forsikringsselskap. Prisene jeg fikk gikk fra 59.000,- og ned til 11.000,- i året med 8000km, fullkasko. Et par selskaper ville ikke vurdere det engang. Jeg ville meldt meg inn i BMWCCN og ringt unison forsikring, som nevnt over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Hva M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå