Spankus Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 kjempe fin e39, bakrutesenker kan bli fint det . Takk Skal tenke litt på det til i vinter.. trur det kunne blitt fint Noen anelse om hvor mye rutene dine er tona?Flott bil du har! Nei, jeg har egentlig ikke peiling. Jeg veit bare att det både ser bra ut og att det er bra gjort Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Meget pen bil du har der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Meget pen bil du har der! takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Joa kim, ser grei ut dinna, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Joa kim, ser grei ut dinna, hehe takk takk ronny Skal montere LED pærer og M// matter i bilen når jeg kommer hjem til helga igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Ja det blir bra, brodern har det i sin 530 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Ja det blir bra, brodern har det i sin 530 Må være litt smådetaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Endrer tittelen nå, og tar med min bil nr 2! En 520 som jeg var førstegangsbilen min når jeg fikk lappen Har den enda, og nå blir den vinterbil på rett! Litt om 520'n: Handla den i molde rundt februar/mars 2010. -1991 modell -M50b20 - manuell -Islandsgrønn metallic Diverse saker: El-ruter framme El takluke M//-Matter M-tech 2 ratt M-girkule 525 eksos fra manifold til ca midt under bilen, da er resten M5 H&R Senkefjærer hvite blinkers rundt om øyelokk Så klarte jeg såklart å dra av no jævli i vinter.. Så da var det en tur over til sverige for å hente M5 bakfanger, frontfanger, vinge og sideskjørt for den latterlige summen av 2000kr.. Dette er svart, gidder ikke lakkere det. Men dette skal taes av i vinter for å ikke bli ødelagt.. sota ruter biltema style.. og seff Rondell D58! 18" bilder: noen planer denna uka: Legge om til vinterhjul, 16 tom framme og 15 tom bak.. Ta ut anlegget for mindre vekt Ny diff (handlet) med 4,45 utveksling, skal sveises og monteres iløp av de nærmeste dagene! Er også montert xenon kit i både nær og fjern for å se no i vinter! En ting må jeg si til bmw, dere har laget en skuddsikker 2 liter i bilen min! Denne har tålt alt for mye! Ja, den er kjempe harry og alt det der! Men ikke ta bryet med å si det, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Gjort idag: -Skrudd av diff -Sveiset 4,45 diff -Lagt om til vinterhjul -Åpent filter imårra blir det montering! Og det daler ned med snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Ja kongvinter er på vei, hehehe. så da blir det nok mildtsagt sladding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Ja kongvinter er på vei, hehehe. så da blir det nok mildtsagt sladding Jævli å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Ja, da er vinterbilen rigga for vinter! 525D'n får snart 18 toms Rondell D58 vinterdekk. Har fått M// Matter, Led pærer og M// merke til grillen "tysker flagg". Vurderer å bestille time til toning neste gang jeg er på jobb. Så det kommer nok snart, også vurderer jeg nye felger da det er kast i den venstre framfelgen min. Er ute etter 19-20 tom med noe voldsom kant, noen forslag? Skal legge ut noen små bilder imårra God helg og skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Meget pen E39, den fargen likte jeg! Men enten solfilm hele veien eller ingenting Ser du har det i planene dine, så det blir sikkert bedre hehe. Kjøpt av Vike Bil eller? Var med å hentet en E36 der engang. Ser ut som panseret ditt må justeres på passasjersiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Ja kongvinter er på vei, hehehe. så da blir det nok mildtsagt sladding Jævli å dæ... her er noen bilder, begynte å snø rundt 20.00-21.00 (onsdag) Kommet såpass med snø hos deg ja. Ved Gardermoen så ser det ikke ut som det er aktuelle til snø på en stund Bare regn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Er et vinterland her oppe hos oss vettu hehehe. men snøen er borte nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå