Spankus Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Var nede og tok en kikk mens Silset polerte i dag, utrolig fin den bilen her altså Kjekt og høre Gjør seg med en skikkelig lakkjobb Her er noen bilder av bilen etter att brukeren Silset vokset den Han anbefales virkelig!! Bildene er også tatt av Silset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmsilset Skrevet Desember 4, 2011 Share Skrevet Desember 4, 2011 Takk jeg kan legge ut hele tråden her senere. Takk for å levere så ren bil også!Sparte meg for en times arbeid med så ren lakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Jaja, da er Dynavin og ryggekamera bestilt Gleder meg til å få montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Får man originalt ryggekamera til disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Får man originalt ryggekamera til disse? Hmm, tviler på det.. Er vel bare parkeringsensorer på disse Bestilte slik som skal monteres i skiltlyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Noen få kjappe bilder Gleder meg til å få på sommerfelger igjen når jeg detta bildet.. Spørs om det blir samme felgene, men valsa hjulbuer og coilovers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmsilset Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Kosta på meg 5 minutter og laga en liten vidåj av bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Kosta på meg 5 minutter og laga en liten vidåj av bilen din Se der ja, hehe Kjøpt diverse til bilen idag Infinity kvalitets høytallere til dører fram og hattehylle. Kabler til forsterker. Service kit før vintern Satser på montering av høytallere imårra! (seinere idag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Åsså høytalere i hatthylla da gut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Åsså høytalere i hatthylla da gut Må nå skifte ut de orginale Trur døm ha sett sine bædre dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 La være å bruke bakhøgtalere, bare tull det. bruk penger på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 La være å bruke bakhøgtalere, bare tull det. bruk penger på noe annet. Må nå spella musikk ått babs'a vettu Ha kjøpt mesteparten tå dæ e trøng nå, så dæ går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Med riktig frontsett, så spiller du mer en bra nok til passasjerene bak gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Dynavin installert Absolutt noe som bør gjøres! ett kjapt men dårlig bilde : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Vanskelig og koble opp? Flott bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå