Spankus Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Vanskelig og koble opp? Flott bil forresten! Takk Nei, mesteparten er egentig plug&play! La slik som USB, Ipod og diverse inn i hanskerommet for lett tilgang. Brukte ca 1 time på montering, å da la jeg kabler fra bak spiller til forsterker bak i tilegg absolutt verdt penga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Vanskelig og koble opp? Flott bil forresten! Takk Nei, mesteparten er egentig plug&play! La slik som USB, Ipod og diverse inn i hanskerommet for lett tilgang. Brukte ca 1 time på montering, å da la jeg kabler fra bak spiller til forsterker bak i tilegg absolutt verdt penga! what? trodde det var snakk om ryggekamera? Har du link til det du kjøpte? hørest MEGET interresangt ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Vanskelig og koble opp? Flott bil forresten! Takk Nei, mesteparten er egentig plug&play! La slik som USB, Ipod og diverse inn i hanskerommet for lett tilgang. Brukte ca 1 time på montering, å da la jeg kabler fra bak spiller til forsterker bak i tilegg absolutt verdt penga! what? trodde det var snakk om ryggekamera? Har du link til det du kjøpte? hørest MEGET interresangt ut:) Dynavin er selve spilleren, jeg hadde ikke navigasjon orginalt så hadde bare en stusselig orginal spiller der. Å på Dynavin spilleren så kan du montere ryggekamera Dynavin + ryggekamera bestilte jeg på Gln.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 åja, den var så lik min, så trodde det var orginalt:) Såg meget interresangt ut det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 La være å bruke bakhøgtalere, bare tull det. bruk penger på noe annet. Enig med deg. Hadde mcintosh frontsett i gamle cab'en, å det spilte mildt sagt sykt. Man sitter jo med hode framover så hvorfor sende lyd bakfra ? Man står jo ikke med ryggen til å prater med folk. Hehe Men gjør jo ikke no med lyd bakfra heller Ble bra med voksing greit å beskytte litt mot salt og drit. Dynavin må jeg annskaffe meg etterhvert og. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 La være å bruke bakhøgtalere, bare tull det. bruk penger på noe annet. Enig med deg. Hadde mcintosh frontsett i gamle cab'en, å det spilte mildt sagt sykt. Man sitter jo med hode framover så hvorfor sende lyd bakfra ? Man står jo ikke med ryggen til å prater med folk. Hehe Men gjør jo ikke no med lyd bakfra heller Ble bra med voksing greit å beskytte litt mot salt og drit. Dynavin må jeg annskaffe meg etterhvert og. !! Høytallere bak var det, og der komer det alltid til å være høytallere Ja, pendler Dovre - Tr.Heim så blir my salt og drit.. Men enkelt og vaske av nå Dynavin anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Jaja, er ikke så mye som skjer nå Bilen bare går og går Skal til Gsbildeler for litt diverse nytt foringer,stag å slikt i forbindelse med eu-kontroll Så da blir det vell i orden tenker jeg! Her er ett lite bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Nå er det tid for De-Cat downpipe Monteres imårra, blir spennede å se om det blir no forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Jaja, en liten "photoshoot" da jeg kjeda meg Har også fått montert De-cat downpipe, var verdt det! Nå er diverse bestilt: K&N Luftfilter Vannpumpe Veivhusventilasjons filter Fult service kit Vurderer å bestille eksos og chipping/omprogrammering neste lønning men får se.. Kanskje det kommer en overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 du bruka my peng på bile dinne du Kim hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 du bruka my peng på bile dinne du Kim hehehe E'n æ bærre ung og dum en einaste gong ronny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Ja jeg vet, hehe. Men noe må man jo bruke penger på. Har vel brukt et par kr på bil jeg også Men bilen din er fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Var det trangt å få på downpipen? kor lang tid du brukte? Pen bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Var det trangt å få på downpipen? kor lang tid du brukte? Pen bil forresten! Var litt kukkete fordi vi hadde dårlig med verktøy å drive på med.Den mutteren innmot blokka, som sitter på turboen der er det litt trangt. Hvis du ska gjøre detta sjøl så bruk mye 5-56 for det går trått! Brukte ca 2 timer, det var med diverse pølsespising og avbrudd ;)Totalt bolt on, passa kjempe fint Fin bilen din å, kunne tenkt meg den høyden men veit ikke helt ossen det bli med coilovers og 20". Syns 20" passer så godt i hjulbuene på denna, fyller greit Ja jeg vet, hehe. Men noe må man jo bruke penger på. Har vel brukt et par kr på bil jeg også Men bilen din er fin den Kosta å værra kar, arti ha noggo som kje alle andre har å Går no peng ja! Men æ arti å Ja, den kjøm se nå ) Gleda me te vår og få på såmmårfælge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Hvilken forskjell ble det med de-cat downpipe'n? Ser andre som har montert ikke merker noe forskjell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå