bayerks-mach-werk Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Deilig bilen din er blitt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Tøft resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 takk takk folkens Kommer 10mm spacere framme (bestilt), og skal vel ned 1 cm til tenker jeg. kunne godt tenkt meg litt mere strekk på hjula men, dekka får gå til de er utslitt før de blir bytta ut til mindre dim.. Skal prøve å få til en photoshoot når jeg kommer hjem fra jobb Går litt trådt her om dagen da jeg har kjøpt meg m50b25 som skal byggees turbo på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 FLERE BILDER : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Flott bil. Ha kjøpt bil på samme sted som deg ein gång e mæ. Heilsing hi sia tå dale. Rs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Flott bil. Ha kjøpt bil på samme sted som deg ein gång e mæ. Heilsing hi sia tå dale. Rs Svært svært Trur e må vær litte meir på andre sia tå daln ska e få sett biln din live au avon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Ha ikje vært sør for Lom siden jeg var på etterkontroll på Otta i vår. Blir ikke akkurat mye brukt. Bli sikkert ein langtur nå snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Bilen vurderes nå solgt, har ikke samvittighet til og bruke denne til vinteren.. Også vurderer jeg pendler bil. Ta kontakt ved interesse så sender jeg informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå