Bmwe34///M Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Hei. Kjøpte meg ein godkjent ombygd e34 M5 for en stund siden.. Men fann ut at understellsnummeret er skiftet ut, sveist i understellsnummeret. Så er vel 99% sikker på at det er ein orginal bil.. Får det noen kosekvenser vis BT finner det ut? Er jo dei som har godkjent bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Du bør vertfall ikke nevne noe om det, da blir den avskiltet farlig fort.. Fjern dette innlegget og spill på uvitenhet. Det er det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Da mister du den nok med mindre det er en bil det er foretatt chassisbytte på, men da skal den ha fått et helt nytt rammenummer, ikke BMW-nummer. Det er andre her på forumet som har fått biler beslaglagt, men usikker på om de har vært godkjent i utgangspunktet. PS: Jeg TROR de fleste "ombygde" E34 M5er i Norge er originale biler med sveisejobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Ja det er jo det letteste det Gunnar. Så blir de jo alltid godkjent og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe34///M Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Da mister du den nok med mindre det er en bil det er foretatt chassisbytte på, men da skal den ha fått et helt nytt rammenummer, ikke BMW-nummer.Det er andre her på forumet som har fått biler beslaglagt, men usikker på om de har vært godkjent i utgangspunktet. PS: Jeg TROR de fleste "ombygde" E34 M5er i Norge er originale biler med sveisejobb. Men er jo biltilsynet som har gjort ein feil her då? Dei kan vel ikkje beslaglegge bilen.. Skjønner at skiltene ryker.. Litt irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 De har kan ikke undersøke hver eneste bil ned i sømmene, de sjekker at "ombygg" er i teknisk bra stand og lik originalen eller bedre. Er den godkjent er vel ikke det noe å tenke på? Det er som jeg sier, shutup about it og så vil det aldri bli ett problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 jo de tar bilen din... http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=114254 men om de sjekker dett er jo en helt annen sak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe34///M Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 De har kan ikke undersøke hver eneste bil ned i sømmene, de sjekker at "ombygg" er i teknisk bra stand og lik originalen eller bedre. Er den godkjent er vel ikke det noe å tenke på? Det er som jeg sier, shutup about it og så vil det aldri bli ett problem. Ja sant det, tviler på dei begynner og demontere under ein kontroll:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 I england hugger de bilen din om du ikke betaler veiskatt i tide.. Det er galskap. Men uansett det går nok bra, men skjønner det er irriterende å tenke på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Sats på eu godkjenning hos en lokal mekaniker, helst ikke bmw eller satans vegvesen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe34///M Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 Får satse på det.. Er det noen fleir plasser eg kan finne understellsnummeret? Evt årsmodell på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå