Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har det kommet snø og slaps og helvette ute, lite lyst å montere fanger nå må jeg si. Litt usikker på om jeg skal utsette monteringen. Må nesten prøvemontere å se hvor lav bilen blir.

Kjøpt brukt M3 fanger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte av thomashm5 her på forumet. Fangeren er brukt, men er orginal :) Har stått på en engelsk M3. Fangeren er forøvrig strøken :) Trenger bare lakkering.

Var i fr stad tidligere, og skal si det er forskjell. Her i sarp er det en god del mere snø, litt suppe og selvfølgelig. Prøvd ut årets snø nå en liten stund, deilig det! :)

Hehe, snør nå ser jeg, så blir vel en god del mer i Fredrikstad snart også. :) Var morro å teste bakhjulsdriften i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 front blir montert i helga :) Gleder meg veldig til å se forandring!

Slenger ut noen bilder av innstegslistene, glemte visst å legge ut bilder av dem.

Før:

2s1rrs9.jpg

Etter:

2lialj5.jpg

Passasjerside, før:

am4hl3.jpg

Etter:

14wvmkx.jpg

Må legge til at det var helt sinnsykt møkkete under listene som mest sannsynlig har ligget der siden 1992 :lol:

Skål! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort i en garasjeport!

Innstegslister går greit, så lenge du ikke smeller m3-merke bakpå bagasjeluka. Blir feil synst jeg, for m3 er jo en modell, 316i-325i er ikke en m3, samme hvor mye plast de har til felles. Men m-merke skal du få lov å sette på!

Men som sagt, innstegslister går greit, er ikke så prangende og flashy som merke bakpå. Var jo bra slitt de innstegslistene du hadde, så ble bra med litt oppfrisking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 Jokkke.

Legger til ///M dørlister til to-do lista :)

Enig i at man ikke skal ha M3 merker på en bil som ikke er M3, men på innstegslister gjør jeg unntak, da man aldri ser dem nesten uansett :lol:

Skal ikke ha noe ///M emblem på bakluka, syns ikke man kan ha dette hvis man ikke har noe ///M under panseret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier du bare fordi du har M3, blæææ :lol: Neida :P

Er enig at M3 emblem på luke blir litt mye, men jeg skal nå ha M3 dørlister :D Hva om en har plan om å bygge om til M3, er det da lovlig å ha M3 emblem og M3 lister osv..? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...