Oil drop man Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Blitt virkelig flott is`n nå ja...må vell skryte litt jeg også...som solgte deg denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Hehe, takk! Morro at du er her inne også! Tenkte å sende deg noen bilder til våren hvordan bilen ble. Senkefjærene jeg fikk med fikk jeg godkjent også vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Ja,jeg så det,har lest gjennom tråden din..bilen har blitt virkelig fin,og finere blir den med M3 fanger..fortsett å legg ut bilder..jeg følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Må si jeg er fornøyd med kjøpet Virker som bilen har blitt godt tatt vare på tidligere! M3 fangere kommer etterhvert, satser på å ha alt innkjøpt og lakkert til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Takk Du tenker at jeg skal kortslutte den røde ABS rele boksen? Skal jeg da høre at pumpen "starter" eller hva slags indikasjon har jeg da på at abs hjerne fungerer? Dette med sensorer er rimelig enkelt å sjekke. Skal ta ut instrumentet for å sjekke om det kan være en pære. Det er ikke uvanlig at pæra faktisk mangler på E36. Jeg har hatt to stk hvor pæra manglet i dashbordet. En billig måte å eugodkjenne en bil med gåen ABS istedet for å bytte en sensor. Jeg satte i pære og byttet to sensorer så var alt i orden. Disse er ganske billige på Koed kontra andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Tror jeg da mangler pære i dash for både ABS og tåkelys. Ingen av dem lyser. Skal se litt på det etterhvert. En liten update nå da. Mottok en pakke fra koed i dag. Nye frontlykteglass (i de nye var det faktisk glass og ikke plastikk, slik som mine orginale var), panserdempere, blinklys ledninger og kontakt, kanalkopper og en pen skinn bmw mappe Etter å ha stått ute i regnet og styret med lykter osv, ble det seenes slik ut: Tror dette kan bli veldig gromt når jeg får M3 fanger på og et litt bedre kamera å ta bilde med Tok også et bilde hvordan det så ut bare med gule tåkelykter. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Nå begynner det tekniske å virkelig trenge en overhaling. Skulle bytte pærer i blinkersa foran i dag til chrome pærer. Testet selvfølgelig blinken før jeg montere de inn i glassa, plutselig hørte jeg et klikk fra sikringsboksen. Nå har jeg ingen blinklys eller nødlys. Når jeg flytter på markøren inni bilen for å indikere skjer det ingenting. Alt annet fungerer fint. Batterietlampa har også begynt å lyse / blinke litt når jeg starter. Den fortsetter å lyse til jeg har gitt litt gass. Hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Har ikke oppdatert på en stund nå, men kan komme med en oppdatering. På tirsdag så begynte bilen å hoste / harke og alt det elektriske tok kvelden. Sto der på siden av veien uten mye verktøy og måleutstyr, så måtte tilkalle en kompis. Fant til slutt ut at dynamoen hadde tatt kveld. Fikk henta et nytt batteri og kjørt hjem (uten lys midt på kvelden, hehe). Har brukt dagene fram til i dag på å demontere bil Fikk overhalt dynamoen til en billig penge og monterte alt igjen. Fjernet også gul lyktefilm fra lykter, da jeg syns det ble penest ved å bare ha dette i tåkelykter. Var morro å sette seg i bilen og få vasket den etter den lille stoppen Har forøverig funnet ut at ABS pumpe / hjerne er ok, så da er det nok bare noen sensorer som må byttes. Har også kommet fram til at blinklysrelé har tatt kveld, så skal bytte dette. Neste update blir nok når jeg har fått eksos på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Gudd shit! Rart at jeg akkurat har byttet dynamo på femmern, og det neste blir eksos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Har fått meg et speilreflekskamera, så da måtte jeg jo prøve å ta noen bilder av bilen. Syns de ble bra. Begynner å bli lei av den orginale fangeren foran, blir nok byttet til M3 fanger snart hvis ikke snøen kommer. Dere ser jo hvordan værforholdene er per dags dato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Snøen kommer ikke, sleng på M3 front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Tok tipset ditt Jokkke Var faktisk et par minusgrader her i dag, men er meldt 8 varmegrader i morra, så jeg heiv på meg jakka og monterte m3 fronten Bilen ble faktisk helt annerledes. Det er litt fargeforskjell på fanger og bil, men den skal uansett lakkeres til våren Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Ble bra, motor neste! Thomashm5 har motorer til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 m3 front er aldri feil på en e36:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Ble veldig bra, thewiz! Syns faktisk felgene dine passet bra sammen med bilen! Hva blir neste oppgradering da? Selv tenker jeg på min at den skulle fått noen M3 sideskjørt, blir litt rart uten noe på sidene, føler jeg.. Godt nyttår, Thewiz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå