Erik89 Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 BBS i seg selv er oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 BBS = BMW, er jo nesten umulig å gjøre noe feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Blir nok BBS ja, får se hva jeg kommer over. Har mest lyst på RC akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 CH er skamtøft, CH-R er skamtøffare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 De er veldig tøffe dem, men tror nok valget faller på RC eller LM. Har gsbildeler noen replica av RC? De har jo disse GS-silvertrack som hovedsaklig er bbs lm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Kikka inn vinduet hos GS i går, var syyykt billige felgpakker hos dem iallefall. Men er jo slikt uavhenta rask, skal vel litt til at de har det du ønsker i rett dimensjon, med rett et. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Jeg ville valgt RC, da får du en orginal BBS felg med kvalitet som er billigere en kopi LM felg. RC felgene er også veldig lette samt at de er lettere og vaske, noe som også man går lei etter mye vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Tror nok jeg skal være på utkikk etter RC ja. Er dette 18" eller 17"? Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i slike? Har sett litt her på forumet og på finn, men fant ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Må nesten få bytta termostat på bilen nå, den sliter med å bli varm når det har begynt å bli kaldere i været. Ser at GS har komplett termostat som er 92C. Hva skal man velge når det kommer til celcius? Har sett at koed har 80C. Noen tanker om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Må nesten få bytta termostat på bilen nå, den sliter med å bli varm når det har begynt å bli kaldere i været. Ser at GS har komplett termostat som er 92C. Hva skal man velge når det kommer til celcius? Har sett at koed har 80C. Noen tanker om dette? Kjøp 92 `C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Ok, hva betyr disse celsius tallene på termostater egentlig? Da har jeg fått ///M listene til sidene, samt helt nye tåkelysledninger og stikker Gleder meg til fangerene er lakkert. Da blir det montering av fangere, montere sidelister, fikse tåkelys, sette på avskjermingsskjold til luftfilteret, montere nye panserdempere, bytte ABS sensor. Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Detta går virkelig rette veien, meget pen e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Betyr når termostaten åpner slik at man får gjennomgang av vann gjennom radiator, og dermed kjøler ned motoren. Altså vil en høyere temperatur på termostaten gjøre at bilen får gå med høyere driftstemperatur før vannet får gå gjennom radiatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Ok, lurer på hva som står i min akkurat nå. Hvis mitt kjølevann ikke når optimal temp, dvs at jeg har en termostat som er f.eks 60 grader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Har den alltid vert sånn? Vet ikke hva man får av termostater til disse jeg. Men lav driftstemp kommer gjerne av at vannet sirkulerer gjennom radiator når det ikke skal. Du kan jo kjøre bilen "varm" (kjøre 15 minutter f.eks), og så stoppe og gå på tomgang, kanskje holde den på 1500 rpm eller så en stund. Om temperaturen da går opp er det enten termostat som åpner for tidlig, eller gåen termostat. Dette fordi når man står stille har det ikke så mye å si om vannet går gjennom radiatoren eller ei. Om den fremdeles viser seg som like kald, kan det hende en tempføler er gåen kanskje? Om det ikke er dyrt for termostat, kan du jo bare kjøpe en ny på rundt 90 grader og prøve. Er vel fort gjort å bytte på den motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå