Glenglen Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Malingsfjærner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Ja, kjøpte biltema sin geleform. Til info så kan jeg likegodt fjerne lakken med vann, så effektiv er den. Så må få tak i noe annet. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Har du trua på at det var lengden på ledningen til lambdaen som var synderen nå sist? Mente koed det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Vet ikke om jeg helt har trua på det for å være ærlig. Nå kjører jeg med gammel lambda, som jeg har klipt ledningene på. Funker utrolig bra. Bilen oppfører seg perfekt, ingen nykking / hakking eller fjusking på tomgang / når jeg kjører. Vurderer bare å drite i hele lambdasonden. Tok en trip-reset da jeg fylte full tank sist for å se om bensin forbruket var høyere: brukte 30 liter på en uke og det er akkurat likt det jeg brukte før lambda ble et problem. Koed mente det kunne være det, samme med bilia og bavaria. Når folk sier det "kan" være det så blir jeg veldig sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Kan ikke tenke meg at lengden på ledningene til lambdasensor skal ha noe å si, med mindre vi snakker kilometervis.. Fikk du bestemt deg for en dekkdim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Nei, det tror egentlig ikke jeg heller. Akkurat nå kjører jeg uten lambda Tror nok det blir 205/40/18 på 8,5 bbc felgene. Skulle gjerne kjørt 205/35/18, men det er ikke bare bare å få tak i. Har forresten lagt til noen ekstra planer i førstepost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Får 205/35-18 hos Dekkonline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Ja, de har jeg sett på tidligere. Hvis jeg velger 40 profil så får jeg de mye billigere av en kamerat som driver dekkverksted. Jeg er litt usikker på hvor mye dekkstrekk jeg faktisk trenger. Bilen skal jo bli veldig lav til sommeren, men lurer på om jeg heller skal valse hjulebuene litt ekstra. Hmm. Noen som har noen tanker om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Fått gjort litt i dag Fjerning av klarlakk går tregt, da jeg har kjøpt malingsfjerner som fungerer like godt som vann. Skal handle ordentlig malingsfjerner når jeg får tid. Ellers har jeg vasket og demontert m3 fronten og m3 bakfangeren. Leverte disse til lakkering i dag Et raskt bilde etter demontering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 duxola og gjøco sin malingsfjerner skal funke bra. Det er ca 10mm forskjell på radien fra 205/35 til 205/40. Skal du ha den lengst mulig ned er jo valget enkelt. 205/35 er sikkert litt værre å legge på felgen, du kan jo høre med kompisen din hva han mener om det. Var de 8,5" brede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Det skal noteres. Takk for tipset! Tror nok valget faller på 205/40. Litt bedre å kjøre med, samt at bridgestone 205/40/18 kan jeg få til innkjøpspris. Skal nok bli asfaltskrape likevell Felgene er 8,5 brede ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Si ifra hvor du kjøper malingsfjærner som virker da:D skal av med klarlakk selv på sommerfelgene:p fargen på bilen din e skikkelig tøff på e36, å bilen ser jo veldig riktig ut spør du meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Spennende med lakkering! ble super overrasket over det bra resultatet på min lakkering Gleder meg til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Si ifra hvor du kjøper malingsfjærner som virker da:D skal av med klarlakk selv på sommerfelgene:p fargen på bilen din e skikkelig tøff på e36, å bilen ser jo veldig riktig ut spør du meg da! Det skal jeg gjøre Takk skal du ha, det er ikke mange e36 med denne fargen. Det kommer seg, er ikke ferdig enda Spennende med lakkering! ble super overrasket over det bra resultatet på min lakkering Gleder meg til bilder! Ja, satser på et like godt resultat som ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Har nesten bestemt meg for å bygge om denne til 325/328. Står en delebil på et lokalt bilopphuggeri som jeg skal ringe på til uka. Hvis dette blir aktuelt blir det gjort sommeren 2012 Trenger ikke bytte altfor mye siden dette er en IS. Planen er å bytte til m50b25 / b28, girkasse, stabstag, mellomaksel, speedo og eksos med scorpion bakpotte drøyer derfor litt med kjøp av effektanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå