Thewiz Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Nei si hva som sto her da! Shit nå ble jeg nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Det er bare å dra til en farvehandel i nærheten. Den første malingsbutikken jeg dro til hadde duxola. Ja, så hvor kjøpte du?? Kommer til å bli bra med nyfelga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Fargerike i Fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Kommer til å bli bra med nyfelga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Var vel noen som forsnakka seg litt om felger kanskje. Nå er jeg nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 hehe, eneste jeg har fortalt om felga er Torek. felgvalget skal holdes litt hemmelig til jeg får tak i settet jeg ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 hehe, eneste jeg har fortalt om felga er Torek. felgvalget skal holdes litt hemmelig til jeg får tak i settet jeg ser på hehe dårlig gjort! men hadde gjort det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Da var RC'ene solgt gitt, det gikk veldig fort. Da blir det plass til nyfelga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ble visst litt utsettelse på lakkeringa også. Regner med at jeg får igjen fangerene i morgen. Egentlig skulle de ha ferdig jobben på fredag. Fått tak i ABS sensor også nå, så da blir det litt bedre bremselengde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Er spent på resultatet nå forresten du må få deg bilen din som avatar! blir så forvirra hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Fangerene er ikke ferdig før torsdag. Så da hentes dem da. Har fri på fredag, så da blir det mekking på fredag. Ny avatar kommer når bilen er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Er ikke lov og ha hemmeligheter på Bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Hehe, tenkte å slenge ut bilder når jeg får coilovers, ///m rundt baut og nyfelgene. Er ikke noe å vise fram før den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå