Thewiz Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Da kommer felgupdaten alle har ventet på! Handlet disse av en kar i Oslo. Felgene har noen merker her og der, men dette skal pusses ned. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal polere opp kanten, blir vel til at jeg gjør det. M-System II 8x17" ET20 & 9x17" ET22 Som mange vet er de også kalt Throwing star. Disse ble lansert på E34 M5. Noen bilder etter en rask vask i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Tøft med original stil! Og ikke minst tøft at det er to felger med kastet ene veien, og to felger med kastet andre veien! Det verste jeg vet er når man har fire like felger som dette, slik at på ene sida går vinklinga feil vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Der ja:D Dette gleder jeg meg til å se på bilen Gratulerer med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Takk Er veldig fornøyd med disse felga, kommer til å sitte som et skudd på bilen. Ingen som vet hva slags verktøy som må brukes får å få av stjernene? Var liksom verken torx eller noen bits jeg hadde. Har aldri sett slike skruer før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Takk Er veldig fornøyd med disse felga, kommer til å sitte som et skudd på bilen. Ingen som vet hva slags verktøy som må brukes får å få av stjernene? Var liksom verken torx eller noen bits jeg hadde. Har aldri sett slike skruer før. Gratulerer med rå felger Mener å huske at M3Yngve kanskje hadde noen sånne hjul han holdt på med. køddet litt med å få av de dekslene han å. skal ikke si det 100% sikkert at det var han, men har lest om det her på forumet hvertfall kanskje høre med han eller noen andre som har throwing star deksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 På randen til å bestille meg dekk nå, men hvordan er det med vekttoleranse osv? Alt jeg kan om dekk er f.eks 215/40/17, men hva med de tallene bak? Altså f.eks 85 XL osv. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Tallene bak bryr jeg meg aldri om. Dekkene blir ikke lovlig uansett, så det spiller ingen rolle. Lastekapasitet er oppskrytt. Når det gjelder å demontere stjernene så brukte jeg bare en vanlig umbrako-nøkkel. Bare vær litt forsiktig slik at du ikke sliter bort mønsteret. Vær også obs på at framfelgene har små spacerplater rundt hver skrue for å bygge ut stjerna slik at man får festa senterkoppen. Disse faller av så fort du har løsna stjerna, så de er det greit å ta vare på til du skal feste den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Ok, da ser jeg bort i fra det selv. Jeg prøvde med en vanlig umbrako, men etter den glapp 2 ganger ville jeg ikke prøve lengre. Stikker på biltema å fikser meg sånn 12 spors nøkler. Takk for tipset, skal passe på Hvordan er det i dekkverden når det gjelder merke? Dekk er dekk? Ser dekkonline.com har Star Performer og noen andre ymse merker til rundt 500,- lappen per dekk. Bør jeg kjøpe noe dyrere eller? Noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Ang dekk bør du kjøpe så dyre du har råd til. Det er betydelige forskjeller på et til 500 og et til 1500. Goodyear F1 Asymetric, Michelin PS2, Vredestein Ultrac Sessanta, Pirelli P Zero osv er gode dekk. I klassen under har vi Falken, Kumho osv. Ville holdt med unna de aller billigste. Loadindex finner du i vognkortet. (f.eks 85) Hastighetsindeks ville jeg gått for minimum V (240km/t) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 på en annen side, skal du ha mye camber vil dekkene slites på kort tid og billige dekk er nok et lurere valg med tanke på økonomien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Tenker enten Nankang eller Falken. Jeg har hatt Nankang tidligere, og ingenting å utsette på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Jeg er veldig fornøyd med Federal SS595. Har kjørt på det merket i 3 år nå, i forskjellige dimensjoner. Gir fint strekk, og er forholdsvis smale i dimensjonen. De støyer littegrann mer enn de aller dyreste merkene, men ikke noe plagsomt. Sporing er ikke noe å tenke på når det kjøres med strekk, breie felger og lave biler uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 kjøpte meg skikkelig billigdekk til min nå, har ikke merket noe negativt enda.. men så har de ikke blitt testet på vått føre enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Hva het merke Glenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hva het merke Glenn? Må sjekke i etterpå, husker ikke i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå