Thewiz Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Skjørtene er brukte. De har stått på en engelsk E36 M3. Siden skjørtene er helt flate på baksiden, vurderer jeg å lime de. Jeg får se, mulig jeg ordner borremal, klips og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Prøvemonterte sideskjørta i dag. Utrolig hvor bra passform originale deler har. Koed har ingen borresjablonger igjen, så da limer jeg skjørtene. De satt ganske greit på uten noe festemetode også, så da blir det lettest å lime. Skal likevell borre hull på endene og under. Trenger ikke borresjablonger for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Bare å lime de. Funker fint det. Jeg kjørte sli k i2 år, mn jeg boret når jeg lakkerte bilen, bare som en ekstra sikkerhet... Grattis med tøffe felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Blir nok å lime de ja. Tenker jeg bruker tec7 lim, eller hva det heter. Noen som vet hvor jeg får kjøpt det? Tenkte somsagt å borre i endene og under som en sikkerhet Takk, tror de blir knall med polert kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 enten går du for å borre alt, eller ingenting Fordelen med å ikke borre, er jo å slippe at det skal ruste... men du kan jo bare lakke/tectylere etterpå, og borre alt Tech 7 for man kjøpt på bilextra, diverse flise/rørlegger butikker etc. nokså vanlig igrunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 tech 7 er genialt til og feste ting med, men bare om du aldri skal ta det av igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Skal du først gjøre noe så simpelt som og montere skjørter for guds skyld borr. Du blir nok fornøyd med vmaxxene, har det på 318tdsen min til bruksbil. funker fjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Jeg spanderte på meg tid og klips for orginal montering / boring, og de er utrolig lette å ta av igjen hvis det skulle være behov. Har ikke borret i endene engang, de satt som et skudd bare jeg hadde klipset på de som henger på "siden" av bilen, så borret jeg og festet under, da går de ingen vei eneste jeg slet med var å få borret i kanalen under døra, det var hardt som fjell. men der hvor skjermene er var det ikkeno problem. regner med at det er pga cab og ekstra bæring i gulv/kanal ellerno. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Fikk pussa ferdig en felg til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Da ble dekk levert på døra mi nå nettopp Gummistrikk? Snart påskeferie, da blir det montering av coilovers, lakk og montering av sideskjørt og ikke minst wheels og noen andre småting som forblir en overraskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Det der blir konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Det er trist å si det, men jeg vurderer salg av bilen. Lengselen etter 6'er er noe høy om dagen. Noen som vet hvor mye jeg kan få for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Det er ikke trist å innrømme at du har lyst på skikkelig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Sant. Jeg må se ann litt, nå ligger det mange gromdeler som venter på montering her. Har jo Vmaxx settet, dekk og felg og m3 sideskjørt som enda ikke er montert. Hvis det blir salg blir det uten throwing star, da jeg har lagt sjela mi i disse felgene i det siste Hva tror du er en grei pris Tore? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Vmaxx-settet passer ikke på en eventuell ny bil da? Eller er det kun for firer? Du kan jo legge den ut her på bimmers til en pris du synst du kan være fornøyd med, blir den ikke solgt går det jo alltids an å bygge om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå