Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Skjørtene er brukte. De har stått på en engelsk E36 M3. Siden skjørtene er helt flate på baksiden, vurderer jeg å lime de. Jeg får se, mulig jeg ordner borremal, klips og diverse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvemonterte sideskjørta i dag. Utrolig hvor bra passform originale deler har. Koed har ingen borresjablonger igjen, så da limer jeg skjørtene. De satt ganske greit på uten noe festemetode også, så da blir det lettest å lime. Skal likevell borre hull på endene og under. Trenger ikke borresjablonger for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok å lime de ja. Tenker jeg bruker tec7 lim, eller hva det heter. Noen som vet hvor jeg får kjøpt det? Tenkte somsagt å borre i endene og under som en sikkerhet :)

Takk, tror de blir knall med polert kant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enten går du for å borre alt, eller ingenting :-P Fordelen med å ikke borre, er jo å slippe at det skal ruste... men du kan jo bare lakke/tectylere etterpå, og borre alt ;-) Tech 7 for man kjøpt på bilextra, diverse flise/rørlegger butikker etc. nokså vanlig igrunnen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spanderte på meg tid og klips for orginal montering / boring, og de er utrolig lette å ta av igjen hvis det skulle være behov.

Har ikke borret i endene engang, de satt som et skudd bare jeg hadde klipset på de som henger på "siden" av bilen, så borret jeg og

festet under, da går de ingen vei :) eneste jeg slet med var å få borret i kanalen under døra, det var hardt som fjell. men der hvor skjermene er var det ikkeno problem. regner med at det er pga cab og ekstra bæring i gulv/kanal ellerno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble dekk levert på døra mi nå nettopp :)

1z4e24m.jpg

1538uww.jpg

1sf5hx.jpg

Gummistrikk? :mrgreen:

Snart påskeferie, da blir det montering av coilovers, lakk og montering av sideskjørt og ikke minst wheels :D og noen andre småting som forblir en overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Jeg må se ann litt, nå ligger det mange gromdeler som venter på montering her. Har jo Vmaxx settet, dekk og felg og m3 sideskjørt som enda ikke er montert. Hvis det blir salg blir det uten throwing star, da jeg har lagt sjela mi i disse felgene i det siste :P

Hva tror du er en grei pris Tore?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vmaxx-settet passer ikke på en eventuell ny bil da? Eller er det kun for firer?

Du kan jo legge den ut her på bimmers til en pris du synst du kan være fornøyd med, blir den ikke solgt går det jo alltids an å bygge om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...