///Mysild Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 har brukt en slik mange ganger, og det har aldri skjedd noe... skal stå fint om den har spor å stå i, men om de er rusta, er det ikke mye hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Kjipe greier:/ håpe det gikk bra da! E skal legge om imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Det samme skjedde meg og Glenglen tidligere i år også, jekken bøyde seg og bilen datt ned. Vi hadde heldigvis akkurat fått satt på dekket da.. Håper det gikk bra med bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Kommer aldri til å bruke en slik jekk igjen. Det gikk bra med bilen, ingen skade skjedd. Til og med bremseskjoldet holdt seg inntakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Det beste er å putte på M3 skjørt uten huller, slik at man ikke tar en kjapp avgjørelse og bruker den medfølgende jekken! haha. Felgpakken min blir klargjort på GS as we speak, så sitter å venter på sms, slik at jeg kan hente, slenge de på og senke bilen mer Blir litt ekstra når man går frå 18"->19" Håper du er heldig og at det gikk bra med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Takk for medlidenhet folkens Kjørte bilen til jobb, den virka helt normal. Så var nok heldig. Jeg fikk prøvemontert en felg før jekkras, og det ble litt av en wheelgap med nydekka. Dvs. masse senk må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Det beste er å putte på M3 skjørt uten huller, slik at man ikke tar en kjapp avgjørelse og bruker den medfølgende jekken! haha. Da er det jo bare kopiskjørt, og det liker vi ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hva hvis du bare sparkler hullene igjen da? Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Tror ikke det er fare for at fristelsen blir for stor etter i dag ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Kjipt det derre, jeg bruker BMW jekken og har brukt den ganske mange ganger, aldri vært noe feil.. Men blir ganske usikker på om jeg skal bruke den noe mer nå etter at dette skjedde, trodde den var solid jeg.. Men om man skamsenker bilen, får man ikke plass til skikkelig jekk? Eller tar jeg helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Jooda, du kjører bare opp på en planke eller to først, så får du jekken under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Å herre.. Hadde ikke lagt meg under bilen for 10k engang med den jekken der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Kjipt det derre, jeg bruker BMW jekken og har brukt den ganske mange ganger, aldri vært noe feil.. Men blir ganske usikker på om jeg skal bruke den noe mer nå etter at dette skjedde, trodde den var solid jeg.. Men om man skamsenker bilen, får man ikke plass til skikkelig jekk? Eller tar jeg helt feil Ingen problem det:) bare kjøpe seg skikkelig (lav) jekk. Å herre.. Hadde ikke lagt meg under bilen for 10k engang med den jekken der! Bruker du ikke bukker til vanlig? Å ligge under en bil på jekk, uten bukker er idioti uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Ingen problem det:) bare kjøpe seg skikkelig (lav) jekk. Njaaa.. Min E36 var ikke spesielt lav, og der gikk jekken AKKURAT under jekkfestene foran. Minimum løftehøyde på jekken er 80 mm hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Ingen problem det:) bare kjøpe seg skikkelig (lav) jekk. Njaaa.. Min E36 var ikke spesielt lav, og der gikk jekken AKKURAT under jekkfestene foran. Minimum løftehøyde på jekken er 80 mm hvis jeg husker riktig. Er bilen din like lav bak? Vil si jeg har hatt/har relativt lav e36 selv, bare å jekke på bakerste jekkfeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå