Lorentzose Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Ja, det hadde vert kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Men kommer ikke til å ver så glad i den Horten - Moss ferga... Lav bil + Ferge! ikke bra ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Hehe, det går egentlig ganske greit hvis man får stå på bakkeplanet. Bare å kjøre veeeeldig rolig på og av. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Ja, men er jo en enorm parkeringsplass i bunn der, og det er faen meg marabakke ned dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Bare å stille seg i lastebilfeltet Det gjør jeg vær gang... Var ei gang jeg ikke fikk lov da, men da vinket de som stod på båten meg bare over til lastebildekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Haha, midt imellom lastebilene ? Må testes .. Såg jeg bilen din i tønsberg utenfor farmandstrede///mysild for en uke eller 2 siden ? kanskje lenger siden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Haha, midt imellom lastebilene ? Må testes ..Såg jeg bilen din i tønsberg utenfor farmandstrede///mysild for en uke eller 2 siden ? kanskje lenger siden ? Du gjorde nok ikke det... har stått i lufta i 2 uker nå den, og ikke vært ute av garasjen siden september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Hmm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Da har jeg vært å tatt med bilen på en liten runde. Det ble en kattevask og noen bilder med speilrefleksen. Håper bildene faller i smak. Coiloversa er forresten skrudd i bunn både foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Veldig pent Eneste syns du kunne hatt bittelitt mørkere blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Det siste bilde der likte jeg veldig Råtøff med de hjula der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Nye blinklys og M3 sideskjørt er det neste som skjer med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Det blir veldig bra:) Misunner deg di hjula der, har også lyst på sånne .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Hva slags blinklys? Likte bildet av rompa spesielt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Hehe, jeg skal prøve med originale oransje Det er en fin camber på hjula, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå