Erik89 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Flink gutt det Ja, det må jeg si meg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Nice! Ble gromt detta! Synes egentlig bildene er litt for lyse eller er det kanskje bare øyna mine, skulle likt å sett de med litt mørkere kontraster (tror fargen på bilen din ser mørkere ut enn de fremstår på bildene?) M3 skjørter neste nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Takk takk Jeg har prøvde å få en fin kontrast slik som lyset var. Men jeg er ikke så flink til å shoppe bilder enda. M3 skjørter er neste nå ja, de ligger ulakkerte her, så må få lakkert dem opp og montert Slenger ut et litt kvassere redigert bilde kun for deg Kny, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Liker fargen din! Blir enda grommere med m3 skjørtene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Du shopper bildene veldig mye syntes jeg :/ ødelegger liksom mye av fargen på bilen og felgene... Men ellers ser det tøft ut!!!!!!! Du kan gjerne sende over de uredigerte bildene til meg, så kan jeg se på dem hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Kanskje jeg burde bare slutte å redigere bilder Slenger ut et par uredigerte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 ikke slutt, men bruk lyssettingen korrekt for mye hvitt og svart på feil måte, kan ødelegge hele bildet (for de som er litt mer opptatt av bilder enn å knipse med mobilen ) Sjekk her https://www.facebook.com/pages/Foto-Son ... 2914847126 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Her endret jeg kun lyset, bare for å vise hva man kan gjøre med det når det gjøres litt mer riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Det ble veldig pent Mysild, takk skal du ha. Mulig jeg sender deg noen flere orginalbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 En jeg gjorde kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Nyydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 er bare å lære litt triks men vær forsiktig med for mye hvitt og svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Jepp Jeg bruker photobucket, og Photoshop til og legge til effekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Det ble veldig pent Mysild, takk skal du ha. Mulig jeg sender deg noen flere orginalbilder Tja, mulig. men det er gøyere å lære seg det selv... men bare prøv å ikke bruk så mye hvitt og sort... og skal du bruke det, brukt det riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 blit et veldig godt eksemplar av denne bilen nå Wizzy få på de sideskjørtene så er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå