Thewiz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Det går ikke på grunn av innpress. Får ikke godkjent disse. Er det kjøreforbud hvis jeg blir tatt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Det går ikke på grunn av innpress. Får ikke godkjent disse. Er det kjøreforbud hvis jeg blir tatt igjen? w00t Så når jeg kjøper GS Retro med 8" og 9" ET20 så får ikke jeg de inn i vognkort, og kan få kjøreforbud? fack maan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 jepp! somregel får du en advarsel, så får du kjøreforbud... men du kan jo være heldig å møte på noen andre som ikke er så strenge og hvor ofte blir man tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 I mine 7 år på veien har jeg vel sett teknisk kontroll 1 gang, og da ble jeg jo ikke stoppet engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Det stemmer Jokkke, du kan ikke bare godkjenne felger som du selv ønsker. Man kan vel kun endre innpress på 7mm fra originalt. På hver side that is. Samma det, tur og kjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Tips, finn deg noen andre 17" felger og sett på dekka du har nå (Samme str.). Da kan du bruke de andre, på en måte, siden dekk dimmen og felg størrelsen står i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Står ikke innpress i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ble jeevli tøff den her nå da Ang innpress så mener jeg det pleier å stå i vognkortet. Gjorde det på ISen min hvertfall. Den var vel typegodkjent med 15" men også godkjent med alternativt 225/45/-17 et41 tror ikke felgbredde var nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Takk! Hvis innpress står i vognkort gidder jeg ikke å godkjenne med noen felger. De ser jo det på teknisk uansett. Hvis det står 35 i vognkort, så merker dem om det står på 20 liksom ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Tips, finn deg noen andre 17" felger og sett på dekka du har nå (Samme str.).Da kan du bruke de andre, på en måte, siden dekk dimmen og felg størrelsen står i vognkortet Det hørtes ut som det smarteste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Det stemmer Jokkke, du kan ikke bare godkjenne felger som du selv ønsker. Man kan vel kun endre innpress på 7mm fra originalt. På hver side that is. Samma det, tur og kjør! Nei, du kan endre innpress 7mm per siden UTEN å godkjenne endring i vognkort. Endring over 15mm per side må godkjennes på stasjon. Dvs. at du fint kan godkjenne f. eks. 8" ET5 sålenge de har TUV papirer til E36. Problemet blir å skaffe dokumentasjon på felgene kan brukes på denne bilen. Men vet om folk som har godkjent felger uten TUV papirer, som egentlig ikke skulle vært godkjent. Så alt er vel mulig med nok grunnlag og annen dokumentasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Ååå var det jeg tenkte meg Jeg kan vel skaffe TÜV papirer på mine felger Sånn, nå skal ikke jeg mase mer om felger og godkjenning i tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Det var det jeg mente, 7mm per side uten godkjenning. TUV er helt umulig å få tak i til mine ihvertfalll. Er vel ikke så mange som sender TUV med felger som har innpress på under 20 til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Det står bare dekkstørrelse i vognkortet mitt Så, selv om de jeg har på nå ikke passer uten spacer, så er det godkjent i vognkortet pga de andre felgene blei godkjent med samme dekk str. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Off, det blir så mye styr, da må jeg av med sommerdekka på throwing star, av med vinterdekka på 17" mine, på med sommerdekka på 17", så etter godkjenning på med sommerdekk på throwing star og på med vinterdekk på 17" Over til noe annet, jeg har både enlarged wiring harness og microfilter i utstyrslista på bilen min. Tok ut midtkonsollen her om dagen, men det var ingen ledinger som lå løst eller noe slikt. Ligger de godt gjemt eller hva er dealen? Og hvorfor har jeg microfilter? Har jo ikke AC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå