carlhaakon Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Orginale topplagere er ikke opptimalt med senkesett. mange som får det problemet der desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 ser ut som om du mangler de metallskivene igrunnen... Er hullet ødelagt? det SKAL det være, hvis skiven er der, eller så må den være kravtig bøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Orginale topplagere er ikke opptimalt med senkesett. mange som får det problemet der desverre Hvilke topplager er det som anbefales da ved senking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 K-sport og GS skal vel være bra. Kjører K-sport lager selv, og de er solide som faen. CNC frest opplegg mener jeg å huske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Ok, i dag skrudde jeg av demperen i bånn og skrudde ut topplageret. Det viste seg at jeg har glemt å sette metalskive under topplageret. Jeg hadde bare over. Så nå har jeg nettopp vært på bilia og hentet et helt nytt topplager. Må se om jeg finner meg en skive til å ha under. Skal metalskålen (skivene) være med buen ned mot topplageret eller opp mot taket? Skal det være en mutter under bunnskiva, eller bare en skive under selve lageret? Lurer også på det samme som Hankook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Hadde du ikke hatt de hjelpefjærene hadde det blitt bulk i bakskjermen! Så tror jeg ville beholdt det slik. E36 er ikke ment for demper og fjær på samme, bak. Dempertårnene tåler det ikke om du kjører uten hjelpefjærer. Men det er jo bare i teorien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Jeg har jo ikke coilovers bak, kun foran. Bak er jo demper og fjær separert som alle andre coiloversett til E36. Nå kjører jeg med kun bakfjær. Skal få ordna det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Orginale topplagere er ikke opptimalt med senkesett. mange som får det problemet der desverre Hvilke topplager er det som anbefales da ved senking? Noen som er forsterket, GS har noen som er kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Da missforsto jeg. Men nei, alle coiloversett til e36 er ikke separert bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 alle ikke prisklasser under 20 000 er uten fjærer bak i demperen... og de som er TUV godkjente har det ihvertfall ikke... du kan også kjøpe e46 m3 foringene eller e46 cab (de er like tror jeg, begge er iaf forsterket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Tror bilen min er veldig stiv, når jeg jekker opp bakdekket, så står fordekket på samme side i luften også. Haha, vet ikke om det er bra eller dårlig. Satser på at montering av topplager går smertefritt. Jeg ber om opphold, var ikke mye morro tidligere i dag, da det regnet bøtter og spann. Edit: jævla iPhone autorett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 alle ikke prisklasser under 20 000 er uten fjærer bak i demperen... og de som er TUV godkjente har det ihvertfall ikke... du kan også kjøpe e46 m3 foringene eller e46 cab (de er like tror jeg, begge er iaf forsterket) Mener du nå at de som er separert er de under 20k, eller motsatt? Blant annet på D2 er det fjær og demper i ett. TÜV får man ikke når det er sånn, nei. Men over til bilen. Den ser veldig bra ut, og jeg gleder meg til flere bilder av den med Throwing stars! Mye havna felgene på til sammen sånn de er i dag? Sikler veldig på slike selv. Edit: Var litt ør da jeg så på bildet. Kunne jo ikke fått demperen så langt inn i bilen om det var fjær på den Har du forresten tenkt tanken på originale baklykter med oransj på hele den øverste raden? Tror det hadde passa bra mot den gråfargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Tror bilen min er veldig stiv, når jeg jekker opp bakdekket, så står fordekket på samme side i luften også. Haha, vet ikke om det er bra eller dårlig. Det er slik det er det, skjer akkurat samma på min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Ehhh.... Jeg kjører D2, og jeg har separat demper og fjær bak......! Jeg mener de settene som ikke koster 60 000 kroner eller slikt, har separat system bak Bilen det har ingenting med stivheten på bilen din å gjøre Thewiz, det har noe med demper og fjørgangen din å gjøre... hvis fjære er kortet inn, og ikke kan strekke seg mer en 5 cm før demperen er helt ute, så vil det løfte seg jeg løfter kun bak i jekkfestet for å bytte dekk på en side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Felgene kjøpte jeg for 4k, de var litt kantkjørte og sånn. Har ikke brukt mange kronene på oppussing, blir jo det våtslipepapir, vann og såpe koster Det er en del arbeid for å få dem slik jeg har, brukte vel totalt 24 arbeidstimer på dem. Nå hadde ikke jeg noe dreiebenk eller noe slikt. Her ble det pusset og polert for hånd uten spinnehjelp. Kommer sikkert noen nye bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå