Thewiz Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Et lite bilde fra i dag med sideskjørt. Må få limt de snart. Ser jo mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 er bare å handle seg klar tech7 og lime det! tørker over natta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Skal de ikke egentlig skrus på på en eller annen måte? er ikke så "into" e36 men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Orginale sideskjørt skal monteres med klipps, mens de uorginale må limes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Da er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 thewiz har jo handlet originale, men det er mye stress med å bore i kanalen, kjøpe inn xx antall klips til sideskjørt og boremal, likegreit å lime dem. Skal gjøre det selv på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Orginale sideskjørt skal monteres med klipps, mens de uorginale må limes Helt feil. Mine skjørt er originale. Man kan lime både uorginale og orginale. For de som vil bruke klips og slikt: gå inn på koed og handle pakningslister, klips og alt du trenger å se hva det blir totalt med frakt. Da limer jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Orginale sideskjørt skal monteres med klipps, mens de uorginale må limes Helt feil. Mine skjørt er originale. Man kan lime både uorginale og orginale. For de som vil bruke klips og slikt: gå inn på koed og handle pakningslister, klips og alt du trenger å se hva det blir totalt med frakt. Da limer jeg heller. Jeg betalte ikke mer enn 12-1300 kr for mine skjørt på gs, inkl. boresjablonger, klips osv Trenger ikke bli fryktelig dyrt.. Dette var riktignok med litt rabatter da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Orginale sideskjørt skal monteres med klipps, mens de uorginale må limes Helt feil. Mine skjørt er originale. Man kan lime både uorginale og orginale. For de som vil bruke klips og slikt: gå inn på koed og handle pakningslister, klips og alt du trenger å se hva det blir totalt med frakt. Da limer jeg heller. Jeg betalte ikke mer enn 12-1300 kr for mine skjørt på gs, inkl. boresjablonger, klips osv Trenger ikke bli fryktelig dyrt.. Dette var riktignok med litt rabatter da. Uoriginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Topplager i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Da er det bare å montere i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Da er topplager montert og jeg har klakkelyder fra bagasjerommet. Så nå har jeg etterstrammet det jeg har maktet på topplagerene, får ikke strammet mer der nå. Demperboltene fikk jeg 2-3 omdreininger, men den lager fortsatt klakkelyder... Skal man stramme til det stopper på demperboltene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Har forsåvidt samme problemet, Magnus. Har strammet som bare f. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Om du løsner demper nederst, får du bevegd demper i forhold til tårnlageret? Kan det hende at lageret ikke passer coiloverene, hullet er for stort f.eks? Bare hiver ut teorier jeg, aner ikke om det kan være tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå