Thewiz Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Topplagerene passet perfekt til coiloversa, kunne ikke hvert noe mindre hull på de. Hmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Hmm.... Er noe helvettes RÆL når en ikke finner løsning på ting! Sliter med vibrasjoner selv, må få fatt i noen nye felger asap tror jeg, tyskland på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Argh, klikker av den kaklinga fra bagasjerommet. Man hører det best når man kjører i rundt 10km/t. I høye hastigheter er det ingen lyder. Lurer faktisk på om topplagerene er for store i forhold til demperene. Tok en liten væskesjekk i dag og fant ut at jeg trenger sårt en motorvask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Sliter du med gnikkelyder i bakstilling etter du skiftet til Gs sine? Det er slik med meg:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Er vel ikke i bakstilling, men i topplager. Ja, GS sine ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Et par andre jeg kjenner som sliter med det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Er vel ikke i bakstilling, men i topplager. Ja, GS sine ja. Nei topplagera ja, å kun når e kjøre sakte ,skikkelig irr.. Ka du tror vi Jan gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Skal ringe GS å høre hva dem har å si. Eventuelt så blir det nye topplager, gidder ikke å kjøre rundt sånn her i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Merkelige greier! Mulig det er litt forskjell på dimensjonen ja, men strammer du mye, skal det jo teoretisk ikke være mulig med lyd... men husk på at disse er veldig stive, og vil sikker lage litt lyder i segselv... Jeg har uniball lagere bak, de bråker ingenting, men der er det ikke noe gummi heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Kanskje de bare skal lage sånn lyd, det høres ikke helt riktig ut men. Disse uniball lagerene, er det ikke gummiforing i dem? Hva er det i dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 De GS perf lagera er vel ikke uniball? De har vel foring? Om de er uniball vil de lage "mye" lyd, siden det er metall mot metall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 GS performance lagerene er vanlig gummiforing. I følge mysild, lager det ikke lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 De GS perf lagera er vel ikke uniball? De har vel foring?Om de er uniball vil de lage "mye" lyd, siden det er metall mot metall.. Tror du seriøst de legger ei løs kule inni en beholder, og der skal det festes? Uniball er en metalkule som sitter tett i noen spor omgitt av metall, men det bråker ikke da det ikke er klaring noen vei... det er litt bevegelighet slik at demperen kan flytte litt på seg, men jeg hørte ikke forskjell fra gummi til uniball... Men, lagerene til gs skal ikke bråke, om du har orginalt understell som passer i dimensjonene utifra hva jeg vet... en kompis har slike, og der er det ingen ulyder på hans m-tech dempere... Edit, jeg hadde en slik klakke lyd på min gamle bmw, både før og etter at jeg byttet de foringene... Se etter om skivene ligger inntil metall baki der... var de som utløste lyden på min da det fulgte med noen uorginale skiver som stod der, jeg fant og satt på orginale igjen, som passet bedre, og null lyd og kunne levere tilbake det settet jeg kjøpte er vel 5 år siden, men orginalt er orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Bitteliten update: Lakkerte hattehylla Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Det der gjør nok vanvittig stor forskjell tror jeg! forferdelig å ha den lillafargen i bakruta :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå