Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

Argh, klikker av den kaklinga fra bagasjerommet. Man hører det best når man kjører i rundt 10km/t. I høye hastigheter er det ingen lyder. Lurer faktisk på om topplagerene er for store i forhold til demperene.

Tok en liten væskesjekk i dag og fant ut at jeg trenger sårt en motorvask.

t7y4gn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier! Mulig det er litt forskjell på dimensjonen ja, men strammer du mye, skal det jo teoretisk ikke være mulig med lyd... men husk på at disse er veldig stive, og vil sikker lage litt lyder i segselv...

Jeg har uniball lagere bak, de bråker ingenting, men der er det ikke noe gummi heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De GS perf lagera er vel ikke uniball? De har vel foring?

Om de er uniball vil de lage "mye" lyd, siden det er metall mot metall..

Tror du seriøst de legger ei løs kule inni en beholder, og der skal det festes? :P

Uniball er en metalkule som sitter tett i noen spor omgitt av metall, men det bråker ikke da det ikke er klaring noen vei... det er litt bevegelighet slik at demperen kan flytte litt på seg, men jeg hørte ikke forskjell fra gummi til uniball...

Men, lagerene til gs skal ikke bråke, om du har orginalt understell som passer i dimensjonene utifra hva jeg vet... en kompis har slike, og der er det ingen ulyder på hans m-tech dempere...

Edit, jeg hadde en slik klakke lyd på min gamle bmw, både før og etter at jeg byttet de foringene... Se etter om skivene ligger inntil metall baki der... var de som utløste lyden på min da det fulgte med noen uorginale skiver som stod der, jeg fant og satt på orginale igjen, som passet bedre, og null lyd og kunne levere tilbake det settet jeg kjøpte :-) er vel 5 år siden, men orginalt er orginalt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...