Joher Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Begir meg ikke ut på jobben med taktrekket dessverre. Det blir for mye jobb. Lurt å droppe det Problemet med å lakke med vanlig lakk vs tekstil-lakk er at vist du er mye borti, så "skrapes" lakken av igjen.. Det er dårlig stemning på a stolpene feks Samt hva med solskjermene, håndtakene og lysene i taket Lykke til med salget da... ryker nok fort unna når den ser så fin som den er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Ja, det er en ting, en annen ting er å få montert det like strøkent som det er nå. Hadde blitt mye rot og irritasjon. Takk for det, håper den går fort, da jeg har andre bilplaner som venter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 I dag sprakk ruta på bilen. Ca 10cm sprekk på høyre siden, samt at jeg har fått en 0,5cm steinsprut midt på. Det lekker også fra rutepakningen når det regner, så denne ruta er moden for skift. Blir gjort før salg tenker jeg. Noen som vet pris på ny rute med skift? Har delkasko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 1500,- var det hvertfall min bror betalte for å skifte frontrute på sin E36 coupe. Han hadde delkasko også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 det spørs på forsikringsavtalen din, men pleier å ligge mellom 1000 og 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Ok, det hørtes ikke ille ut. Da blir det ruteskift og EU kontroll de kommende ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamma Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 hva heter de felgene dine ? er det m3 fronfanger ? og foresten råå bil du har ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Det er originale E34 M5 felger. "Throwing star" heter dem. Info og bilder i førstepost. Den har M3 frontfanger, det stemmer. Alt rundt bilen er forsåvidt M3 nå. Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Bytta nett på min med delkasko, betalte 2000kr totalt. Kosta egentlig over 6000kr når eg såg over rekninga eg fikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Trodde det var vanlig praksis at det koster 2000 med delkasko eller kasko... Om man får til vennepriser etc er jo det bra, men aldri hørt annet en 2000... noen har også gratis rutebytte som en bonus på forsikringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Fikk svar fra GS i dag angående topplagerene. Forsto ikke helt svaret, noen som forstår? Hylsene som er i lageret må klemme skikkelig over uniballen hvis ikke så blir det mye lyd.Lagrene fungere meget bra det men med uniball lager så blir det lyd da det er så godt som stål mot stål..sjekk dette nøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Noen som vet hva GS mener over her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Tror de mener enkelt og greit at du må stramme mutteren på toppen av demperen skikkelig så det blir bra press på lageret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Strammer jeg den mer, så ryker hele bolten til helvette. Enkelt og greit. Skal vel ikke være nødvendig å dra til med latmannsarm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Da tror jeg du har strammet nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå