carlhaakon Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Jeg kjøpte min hos Schmiedmann, men det ble jo bare tull så tror du må på Ebay. ellers kan du komme med BUD på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Skal du selge vinga carlhaakon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Den selges nok med bilen eneste som ikke selges med bilen er RS felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Hvordan går det her da? Hva slags nummer har du i felgene? Ser du skrev en plass at de er smidde... Tror mine også er det, for de veier jo ingenting Har du litt poleringsstriper på felgene dine, eller er de heeelt blanke? Fikser opp mine, men blir liksom ikke helt fornøyd :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Skjer ikke så mye her egentlig, mye fordi jeg er på ferie og bilen står parkert Såvidt jeg så på bildene dine har du smidde felger du også. For å gi et eksempel så har ikke Kny smidde. Man kan se det på hvordan felgen er uten dekslene. Hvis du sammenligner dine og et av bildene Kny har lagt ut uten deksler ser du forskjellen. Jeg har noen striper i mine, det betyr egentlig at man ikke har pusset med fint nok papir på disse plassene. På mine gjorde jeg alt for hånd, så det tok satans lang tid. Det letteste og mest effektive er vel å heise bilen bak og "kjøre" mens du polerer / pusser. Hva slags nummer tenker du på? Det står inngravert 8x17 ET 20 og 9x17 ET 22. Det er de eneste nummerene jeg har lagt merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Skjer ikke så mye her egentlig, mye fordi jeg er på ferie og bilen står parkert Såvidt jeg så på bildene dine har du smidde felger du også. For å gi et eksempel så har ikke Kny smidde. Man kan se det på hvordan felgen er uten dekslene. Hvis du sammenligner dine og et av bildene Kny har lagt ut uten deksler ser du forskjellen. Jeg har noen striper i mine, det betyr egentlig at man ikke har pusset med fint nok papir på disse plassene. På mine gjorde jeg alt for hånd, så det tok satans lang tid. Det letteste og mest effektive er vel å heise bilen bak og "kjøre" mens du polerer / pusser. Hva slags nummer tenker du på? Det står inngravert 8x17 ET 20 og 9x17 ET 22. Det er de eneste nummerene jeg har lagt merke til. har throwing stars selv som jeg driver å pusser opp, men tror de blir salgsobjekt, dette tar jo like av som style 5 "moten".. sjekk linken her om begge variantene av style21 aka throwing stars: http://www.devinder.com/misc/tstars/tstars.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Det må være fargeforskjell på bilen din, mørkere døre og bakskjerm, også er forskjermen lysere.. Er jo sånn på alle bildene du tar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Mine 9" er smidde, 8" er ikke det. Så vidt jeg vet så er det standard på disse, pga. vektfordeling? Usikker men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Det må være fargeforskjell på bilen din, mørkere døre og bakskjerm, også er forskjermen lysere.. Er jo sånn på alle bildene du tar.. Du får mene hva du vil. Du har ikke sett den live, så jeg forventer ikke at du forstår at bildene lyver når det kommer til farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Mine 9" er smidde, 8" er ikke det. Så vidt jeg vet så er det standard på disse, pga. vektfordeling? Usikker men.. Da lurer jeg på om du har framfelger / bakfelger fra et annet sett. Jeg har bare sett komplette sett med smidde foran og bak. Men, gjør det så mye at man har litt forskjellig? Hehe. Digger den bilen din Kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Blir det noe Rudskogen på denne gutten til helga da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Muligens. Hadde vært morro å tatt noen bilder av ISene våre hvis du skal dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Hehe, ja det hadde vert morro Drar oppover onsdags morgen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Skjer ikke så mye her egentlig, mye fordi jeg er på ferie og bilen står parkert Såvidt jeg så på bildene dine har du smidde felger du også. For å gi et eksempel så har ikke Kny smidde. Man kan se det på hvordan felgen er uten dekslene. Hvis du sammenligner dine og et av bildene Kny har lagt ut uten deksler ser du forskjellen. Jeg har noen striper i mine, det betyr egentlig at man ikke har pusset med fint nok papir på disse plassene. På mine gjorde jeg alt for hånd, så det tok satans lang tid. Det letteste og mest effektive er vel å heise bilen bak og "kjøre" mens du polerer / pusser. Hva slags nummer tenker du på? Det står inngravert 8x17 ET 20 og 9x17 ET 22. Det er de eneste nummerene jeg har lagt merke til. Aha Var inne å kikket på linken under, og ser ut som om jeg har alle smidde ja Kult Ja, jeg kjører bilen opp i bak, og putter den i 5. gir... Har nesten tatt en ferdig, men blir nok å kjøre på med grovt papir igjen, og bruke enda mer tid Gikk jo nesten 10 liter bensin Lurte på om det var et nummer som viste at de var smidde, men ser det nå uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Henta noen nye felger i dag. Vet ikke helt hva jeg skal bruke dem til, men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå