Thewiz Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Det er nok forskjelll på senkesettene som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 KW V2 på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Du har lov og endre sporvidde på 7.5mm med godkjente spacere eller 7.5mm mindre i inpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Du har lov og endre sporvidde på 7.5mm med godkjente spacere eller 7.5mm mindre i inpress Åh, sånn det var ja.. Har ikke du TA technix eller noe ? Hvordan går det med originale E36 hjul på den? eller vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Jeg har tuning art! Jeg må bruke spacere uansett jeg 7x15 et35, må fortsatt space 5mm foran .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Jeg har tuning art! Jeg må bruke spacere uansett jeg 7x15 et35, må fortsatt space 5mm foran .. Hmm fack.. Jaja Hvordan er det med EU og spacere? TÜV godkjente spacere koster jo drøyt mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Jeg godkjente de sammens med senkesettet. Koster jo bare 300 og noe for 2.stk 5mm på Partsandretards Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Åh ikke gale! Får sjekke det ut Spammer tråden til Thewiz nå, uff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Gjør det! hehe, nokk chitchat nå .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Spamme litt til da, hvordan er det med spacing a? Jeg må få godkjent det før vinteren, får ikke på vinterfelgene :/ Hvordan vet jeg % osv, om jeg er innenfor. Og må man ha spacere på alle fire? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Jeg kjører også et41 med 7.5 som ikke tar borti coiloversene... Et35 er det laveste innpresse tillatt på e36... 15mm hver vei fra et42... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Jeg godkjente de sammens med senkesettet. Koster jo bare 300 og noe for 2.stk 5mm på Partsandretards Får man godkjent spacere? sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Kan få godkjent ganske store spacere, så lenge dekk og felg fortsatt er innafor og du har TUV papirer. F. eks. E36 felger på E39 med 25mm spacer kunne blitt godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Måtte jo bli en liten diskusjon av dette, hehe. Spørsmål: Fikk jo feil på bremserør bak på EU, så jeg vil derfor bytte alle bremserør bak. Jeg skal bytte fra fordeleren rett foran tanken og helt bak til begge kalippere. Noen som vet hvilket sett med bremserør jeg burde kjøpe. Holder det at jeg kjøper bremserørsettet koed har? Har også bestemt meg for å endre litt på fronten snart. Skal handle noen deler og legge ut noen bilder når jeg får gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå