Christer Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Nå må du bare få ut fingen og komme ned på verkstedet å få gjort noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Er ikke misunnerlig i det heletatt på det verkstedet da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 vi har det veldig greit der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 skulle gjerne hatt et sånt sted selv, har jo 2 biler nå, og trenger sted å bygge om bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Hehe å bytte demper på e46 sku ikke være så lett alt knekker jo viktig å inspisere den knekte bolten grundin Hehe Helvettes fjærklemmer Nei så hva det bare å få satt fyr på dritten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Knakk ene bolten som holder fjærbeinet selv når jeg senket den forrige e46'n min Sitter som faen! Må få noen bilder av hvor lav kjærra har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 siden det trossalt er ett bmw forum så slenger jeg ut bilder av de bilene jeg styrer med nede på verkstedet sammen med dirtydicky : Først sommerbilen, som i år har blitt brukt til å kjøre club classen i drifting, som jeg forøvrig vant i naf cupen med, nå skal denne få litt ny styling og få ett forholdsvis rolig liv fremover Fant i grunn ut av at dette ble litt for kjedelig så holder på å bygge en e36 som kun skal herjes med helt orginal og fæl:P og til sist så ser du her hvordan man skal bytte dempere på e46 , Dirtydicky har gangen på dette:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Haha faen for et bilde! ikke tvil om at jeg har ullundertøy i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 skikkelig rockefot der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Viktig å kle seg godt kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Mye pent her asså! Misunner den garasjen, og ikke minst bilene! Vet hvem han som kjøpte den sorte 320 3.2'en er.. Skulle sveist inn forsterkninger i traversfestene på den gitt.. De røyk et par ganger etter hva jeg forsto. Den er forøvrig en 320 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Mye pent her asså! Misunner den garasjen, og ikke minst bilene! Vet hvem han som kjøpte den sorte 320 3.2'en er.. Skulle sveist inn forsterkninger i traversfestene på den gitt.. De røyk et par ganger etter hva jeg forsto. Den er forøvrig en 320 igjen Hadde sveist inn forsterkninger i den men, japp den ble solgt for en stund siden som 320 vel,lå ute til salgs i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Synd den ble bygd tilbake.. En sykt strøken bil, med et sinnsykt lydbilde av det lille jeg fikk sett den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2012 Ja hva fornøyd med hvordan den ble Noe pirk finner man jo alltid men Venter bare på deler, så setter jeg sammen nye motoren til banebilen 2 stk bøyde ventiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Alle slike bolter som sitter på understell MÅ varmes først. Da løsner dem med en gang !! Trodde dere kunne "litt" "der henne" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå