Dirty Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Hehe skal en tur til skien i helgen å se på en s50b32 så passa perfekt at denne kom på nett nå. Har ikke laget noen planer enda, men blir nok til at jeg kjøper en komplett e30 og flytter alt over uten motor og gir det må bli noe spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Er dette karr kappa stort ut av takluka, og kappa mye inni baki ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Er dette karr kappa stort ut av takluka, og kappa mye inni baki ? kappa ut mye baki ja, Usikker på om det er kappa ut av takluka håper da ikke det, henter den på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Åhoy, ikke nok med at jeg må kjøre bort for å se på motor, men så må jeg dra tralle og du vet å handle når vi først skal på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Åhoy, ikke nok med at jeg må kjøre bort for å se på motor, men så må jeg dra tralle og du vet å handle når vi først skal på tur Viktig det blir litt av et prosjekt Hehe må sikkert bytte takplata, spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Har du forhistorien til takinga med 328'en? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 En uventet sladd, opp i lufta litt , klask i bakken på taket og vips så var jeg på akutten og dirty uten lappen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Ikke gøy! Bli frisk og bygg mere fet bil! Digger denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Når skjedde detta? Er ikke svært så mye som skal til før det går sånn dessverre.. Ble det noen varige personskader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Er vel 3? År siden, nei ingen varige men, gruer meg til jeg mister håret pga ble noe arr der hehe så nei ingen skader å snakke om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Userriøs type! plutselig bytta han den bare vekk i noe annet, selv om vi hadde avtalt Jaja er jo skien, ikke mer å si. Av å titte på denne i morgen kamerat som har den stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Kjipt, men så jo veldig bra ut for rust den blå? Her er en anna tilsynelatende billig E30 2d. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33274216 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 ja den er helt rustfri aldri vært sveist i heller så vitt jeg vet har ringt på den røde hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Inntresang tråd. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Da hva handelen i boks, bare begynne å handle inn gromdeler av å titte på en preface 325 som er smelt som donorbil i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå