Christer Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Btw gamle til håland er en facelift kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 ja faen det stemmer Fått bilen hjem og 5 hengerlass med deler følgte med Bilen er så strøken, at når jeg får vasket den, så ser det jo ut som den kom rett fra fabrikken Ikke klart å finne noe rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Shit her var det mye gromt som har vært innom den garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Måtte ned å ha ei økt til i kveld Stakk til en kamerat og handlet Meg Mtech 1 fanger,skjørt og hekk Handlet også Mtech stoler og noen nye baklykter Baklyktene, er noe billig gs greie, men de funker vel greit nok, ser bedre ut en de orginale Montert MTech1 skjørter, speil og låsekasse satt inn denne her, men fy den hva skitten og kvalm, må nok prøve å vaske den eller kjøpe ny Frontfangeren, ser helt jævli ut i den fargen men Prøve å sette på bjelka, men passa ikke, rart ? har trekt opp taktrekket, nesten ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Sideskjørta er montert feil vei, Ang frontfangeren så må du nok ha frontplate fra 86/87, var ikke dette en 84mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 skal ikke mtech merket være bak a ? preface fanger og preface bil, skal vel holde det ? fangeren passer fint på. er bjelka som ikke passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Nei, foran! Plastikken skal være montert på fangern. Men klarer ikke helt å se på bildet ditt hva som er galt. Min gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Ah hehe okei er faktisk plastikk du har solgt til en kamerat av meg får prøve å montere plastikken på fangerbjelken før jeg skrur den på bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Ja, Kjente igjen den gule/oransje der. Hadde det ikke særlig lenge, solgte det vel for godt over et år siden. Skal skrus fast til fangern ja. Jeg husker ikke helt hvordan frontplate mtech1 har originalt. tror det er den som er etter 85modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Okei, er en 86 modell så alt byrde jo passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Tipper alt passer når du monterer den på fangern da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Satser på det Ser ut som det havner en M3 GT motor i denne, så lenge alt går etter planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Er m3 gt motoren lettere enn vanlig s50b30? Sånn i og med at det skulle være en lettvektsbil? Bare å slenge ut bilder. Utrolig artig å se hvor mye kult du har bygd og eid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå