Espenstil Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 har fått kloa i komplett sort skinninteriør til e34. viste seg at det var nedfellbart baksete, noe som jeg ikke har i min e34. vil det passe eller har jeg et problem der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Kan ikke svare på om du får montert det, men du får vel uansett ikke brukt nedfellingsdelen, for din har sikkert hel vegg inn mot bagasjerommet... de er forskjellige i karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstil Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 ja, det er forståelig. trenger ikke bruken av nedfellbarheten. lurer bare på om de passer eller om det er et dødfødt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 så lenge ryggen er løs fra puteene du sitter på trur jeg de skal passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstil Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 ja det er den, men er fortsatt veldig usikker på om det går. ett sikkert svar hadde jeg satt stor pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 ja det er den, men er fortsatt veldig usikker på om det går kan du ikek slenge opp ett parr bildeR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstil Skrevet September 29, 2011 Forfatter Share Skrevet September 29, 2011 skal se hva jeg kan få til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Jeg har ikke prøvd dette selv, men det er ganske raskt å tenke seg at det ikke vil passe. - Festene for nedfellbar seterygg vil også være forskjellig fra fast seterygg, og festene for nedfellbar finnes ikke i bil med fast rykk (som er skrudd og klipset fast). - I biler med fast rygg er all bæring i stålveggen i karosseriet, det er det ikke i biler med nedfellbar rygg. Dermed må seteryggen bli tykkere, og det er det ikke plass til i biler med fast rygg pga. nevnte stålvegg. Bedre å skaffe et baksete som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Dette er ikke bolt on! Du kan velge og tilpasse eller kjøpe nytt... Jeg ville skaffet nytt baksete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenstil Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 jeg fikk bekreftet det jeg trodde tidligere i dag om at det ikke kommer til å gå. så da er jeg på utkikk etter VANLIG baksete til e34 i sort skinn, hvis noen vet om noe. stress når jeg endelig trodde jeg hadde klart å fått taki men takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWHaugen Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Gammel tråd! Men jeg har bakseter til ikke-nedfellbart, og trenger svarte skinnseter til nedfellbare bakseter! Noen som vil bytte? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWHaugen Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Gammel tråd!Men jeg har bakseter til ikke-nedfellbart, og trenger svarte skinnseter til nedfellbare bakseter! Noen som vil bytte? =) Det vil da si at jeg har svarte skinnseter liggende til "ikke-nedfellbar" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå