Kekkonen Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Bytta til LED i skiltlysa idag, men de flimrer litt.... Det er en 98 E39 ...noen gode ideer? ...de gamle pærene gjorde ikke det. Kan det være for dårlig spenning til lysa? Eller rett og slett at pærene var for billig?
Glennski Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Bytta til LED i skiltlysa idag, men de flimrer litt....Det er en 98 E39 ...noen gode ideer? ...de gamle pærene gjorde ikke det. Kan det være for dårlig spenning til lysa? Eller rett og slett at pærene var for billig? .. eller dårlig kontakt
Kekkonen Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 kontakt er det nok av....bytta tilbake til de gamle igjen og de flimrer de og ser jeg... har bytta kabelsko og alt sammen fordi de gamle var irret..
Kekkonen Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Noe usikker, hvordan vet jeg om jeg har?
Kekkonen Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Får feilmelding om jeg fjerner parklysa bak men ikke på skiltlysa..
gullsakar Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 LED krever vel mindre spenning enn glødepærer..?? Hvor kjøpte du disse..? Jeg vurderer det på e46'en.. Prøvd å rense med kontakt spray?..
Kekkonen Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Kjøpte på bilxtra...har gjort alt jeg kan for å sikre god kontakt, men lurer på om jeg skal strekke opp nye kabler for å prøve.
Yttervik Skrevet Mars 24, 2012 Skrevet Mars 24, 2012 Fant du ut dette? Har kjøpt meg LED-pærer med mostand hos Meglays idag, og jeg får ingen feilmelding, men får desverre flimring
Kekkonen Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 dårlig kontakt mellom kabelnettet og pærene....når jeg lodda de fast forsvant flimringa
Yttervik Skrevet Mars 25, 2012 Skrevet Mars 25, 2012 dårlig kontakt mellom kabelnettet og pærene....når jeg lodda de fast forsvant flimringa Hmm.. jeg har splitter nye skiltlysholdere siden de gamle var irret og sprukket. Da skulle jeg vel ha god kontakt? Var litt irret i den ene pluggen, men den andre var fin, og begge pærene flimrer som sagt.
Kekkonen Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Skrevet Mars 26, 2012 Lodding løste iallefall problemet for min del.
Yttervik Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Liten update fra min side. Etter å ha prøvd pærene i min fars bil også (E39) utelukket jeg at det var noe galt med bilen min. Stakk på Megalys og fikk byttet til hakket større pærer, med 6 istedenfor 3 dioder. Voila! Flimringen er helt borte! God service fra Megalys sin side da de nye pærene var dyrere enn de jeg hadde kjøpt, men fikk det uten mellomlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå