Hauso Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Ville vel heller ikke kjørt med bilen før du får fikset det. Sannsynligheten for at bremsene går er jo der.. Det blir fort ræva.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Hvis den ble så varm, så kan det tenkes at du bør kjøpe nye skiver også, mulig de slår seg. Kalipperen kan du fint gå over selv, ta ut stemplene, og dra forsiktig over stempel og sylinder med fint fint sandpapir, typ > 1200 korning. Så klærsjer du i litt bremsevæske, og sjekker om det glir lettere enn det gjorde. Pass på å ikke pusse mye, bare litte grann. Er egentlig easyfix, selv om man ikke har mest peil. Du kan jo også kjøpe deg en haynesbok, dette kommer godt med hvis du har tenkt til å gjøre ting mest mulig selv fremover;) Er en kar som skal se på det i morra, mens jeg er på jobb, men takk for svar, skal be han se på svaret ditt også Jeg liker jo å prøve å gjøre ting selv, men jeg har ikke mulighet til det. Har ikke så mye verktøy, og ikke noe sted å stå. Har alltid mekka hos kompiser som har verktøy osv, hehe. Men alltids greit å ha en slik bok uansett så man lærer litt om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Hei, Jeg fikk en kar til å se på det i går, og fikse det. Det klarte han, nogelunde. Nå kan jeg ihvertfall ikke stå i en nedoverbakke uten å trille, så det hjalp som sagt en god del. MEN det er enda veldig varmt på venstre siden enn på høyresiden. Det er så du får vondt når du tar der, og kan holde hånda på høyresia. Han fant ingen bremser som hang, caliperen var som den skulle. Alt var som det skulle i flg han. Men han trodde kanskje at det kunne være hjullageret? Kan det være det. Evt andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå