Dr_S Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Flott, flott! Men Prøv med hvite blinkers foran også, siden du har det bak. Jeg byttet og synes det ga en mere helhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Ha ha, langt ifra sur og gretten. Sier bare meningen min og det må jo være lov. hahahaha!! Fine bilder, hvilket kamera bruker du?Må få til en fotoshoot til sommeren kanskje når bilen min er lakkert +1 ikke noe stress det canon eos 450d med litt forskjellige linser M logoen funker, framlampene dog har jeg virkelig ikke sansen for! Men ellers fin bil og meget bra bilder! og få litt film på den bakruta hehe framlyktene? er jo bare orginale zkw med AE så hvis det er AE du mener så skjønner jeg det hehe... ja, har vurdert sotefilm bak, men orker ikke kave baki der... har gjort det et par ganger, og aldri noe gøy Flott, flott! Men Prøv med hvite blinkers foran også, siden du har det bak. Jeg byttet og synes det ga en mere helhet hvite blinkers?? er du høy? da er jo bilen NØYAKTIG lik alle andre E36er enten blir det oransje, eller så beholdes de svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Bytt de bak da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 hehe, jeg hadde jo noen andre, men de var ikke så glad i de lyktene på PKK pga refleksen er sota igjen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Pirkete plass du tar PKK da. Min gikk rett igjennom sist uten å forandre på noe Bra å se at bilen er i live fortsatt. Får du brukt den no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Hadde faceliftglass bak på 318isen jeg hadde...var ikke noe refleks der og PKK gikk greit alle gangene jeg hadde den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 ja, jeg tok det på en naziplass, men men... bytte de bare når jeg skulle gjennom denne ganga får brukt den ja! en tur til stavanger, og en til sandefjord... og 7-8 ganger til grimstad! aldr igodt så langt på en måned før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Sandefjord er jo rett borti her...hva gjorde du her oppe? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Helt vanlig med vite blink hadde gjort ser mer synes nå jeg! Men nå er nok jeg den eneste BMW fan som ikke kan fordra angeleyes hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 doctor: var på Torp er der noen ganger i året kan du si hehe jeg er veldig opp og ned mtp AE, noen ganger, vil jeg ta de vekk, andre ganger, syntes jeg det er kult... iaf nå som jeg kun kjører på ringer slik som mange nye biler gjør... men det varierer med dagene... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Strøken! Men få noen fler bilder av rompa.. Alle liker ei fin rompe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Fine bilder, av fin bil, pluss en smule flink fotograf kommer nok flere av disse jevla tåke dagen. hehe helt sykt her i mandal og. så du får masse dager på å ta bilder på, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 jasså chrissstian, du er en rompegutt du... godt vi er flere! skal prøve å knipse noen flere bilder en dag takk for det bringsdal ja, hehe... voldsomt med tåke det skal være for tia... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Kul og velholdt E36! Syns hvis du skal ha noe andre blinkers så gå for orange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 takk for det men tror nok bare de blir beholdt sorte egentlig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå