Gå til innhold

E23 728i 1986 - "prosjekt" SOLGT!


Paulus
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er det påtide med noen bilder her! :D

La om til vintersulor i dag, tok et par dårlige mobilbilder i farten :

0x0753mhd2kls19v5w3e.jpg

900iffzui10gxubrwxgo.jpg

6fyfbtoijin31fu1ql9g.jpg

Ser at bremseskjolda jeg har liggende burde vært påsatt samtidig :P

Neste ut er bytte av drivakselmansjetter og diff-feste, skal huske å ta bilder samtidig :D

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av og til er det greit at explorer lagrer innloggingsinfo... siden jeg ikke hadde vært i stand til å få med meg denne updaten nå hvis ikke.... (konser nå :P) les:julebord... ser du har fått på nye br.skiverr å greier... men når får vi se bilde av ouverhaulin av skinnseter finito overall ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av og til er det greit at explorer lagrer innloggingsinfo... siden jeg ikke hadde vært i stand til å få med meg denne updaten nå hvis ikke.... (konser nå :P) les:julebord... ser du har fått på nye br.skiverr å greier... men når får vi se bilde av ouverhaulin av skinnseter finito overall ?

Med vinterdekk :cry:

wey187le8esy38my9y1e.jpg

6qo607xv8rbc7w0u07qv.jpg

qs9dw7bpvifo9q0anr3y.jpg

9q0z6afftdagog3jswww.jpg

2nniii7ngvxayi7p320c.jpg

kjo17oih7di2ytkl536a.jpg

ubhyo0og3m83rcu37fz8.jpg

kqryt4gf2a2zqiq2qhlz.jpg

em01i5l4i9r5ztfk8hhw.jpg

Beklager dårlige mobilbilder...

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ai ai ai! Så flott interiøret ble! Fått nytt ratt og? med skinn? vakkert! :applause: Savner bilen litt nå merker jeg, men den er i bedre hender nå!

Jo takk, fornøyd med farginga. Mye jobb men definitivt verdt hver time nedlagt i arbeid :D Nytt skinnratt ja,

måtte liksom til for å få satt prikken over i'en. Ble mye bedre å se på samt holde i enn det gamle plastrattet...

Vet ikke om den er i bedre hender nå men prøver å holde den i kjørbar stand ihvertfall :D

Som sagt kan vi sikkert bytte når 745'n står strøken og ferdig, hvis du gir meg litt mellomlegg seff :lol:

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig interiør! :D

Nå fikk jeg ikke mindre lyst til å farge interiøret i E24'n.. 8)

Du er fornøyd med dynamix produktene? Vurderer å bruke det jeg også.

Lekkert med treverk og anthrazit bøffelskinn!

Treverk savner jeg litt i E24'n faktisk, men har i E23'n heldigvis.. :)

Takker Marius, enig med du 8)

Ja, er igrunn veldig fornøyd med dynamix. Produktene er lette å holde på med, er drøye i bruk og holder svært godt på fargen

(ennå ihvertfall:-)

Synes selv skuta er nydelig med tre og bøffelskinn ja, koser meg med den så ofte jeg kan :D

Du får hive deg over farging du også, du kommer IKKE til å bli skuffet :)

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, fornøyd med farginga. Mye jobb men definitivt verdt hver time nedlagt i arbeid :D Nytt skinnratt ja, måtte liksom til for å få satt prikken over i'en. Ble mye bedre å se på samt holde i enn det gamle plastrattet...

Vet ikke om den er i bedre hender nå men prøver å holde den i kjørbar stand ihvertfall :D

Som sagt kan vi sikkert bytte når 745'n står strøken og ferdig, hvis du gir meg litt mellomlegg seff :lol:

///P

He he! Godt mulig jeg er driiita lei 745`en når den endelig blir ferdig så jeg skal huske på det bytteforslaget der ja \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...