Paulus Skrevet November 10, 2012 Forfatter Skrevet November 10, 2012 Nå er det påtide med noen bilder her! La om til vintersulor i dag, tok et par dårlige mobilbilder i farten : Ser at bremseskjolda jeg har liggende burde vært påsatt samtidig Neste ut er bytte av drivakselmansjetter og diff-feste, skal huske å ta bilder samtidig ///P
///MoePower Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Damn, det var litt av en sværing! Er det noe jeg ikke kan fordra så er det slike skapninger..
Dralle Skrevet November 11, 2012 Skrevet November 11, 2012 av og til er det greit at explorer lagrer innloggingsinfo... siden jeg ikke hadde vært i stand til å få med meg denne updaten nå hvis ikke.... (konser nå ) les:julebord... ser du har fått på nye br.skiverr å greier... men når får vi se bilde av ouverhaulin av skinnseter finito overall ?
Paulus Skrevet November 18, 2012 Forfatter Skrevet November 18, 2012 av og til er det greit at explorer lagrer innloggingsinfo... siden jeg ikke hadde vært i stand til å få med meg denne updaten nå hvis ikke.... (konser nå ) les:julebord... ser du har fått på nye br.skiverr å greier... men når får vi se bilde av ouverhaulin av skinnseter finito overall ? Med vinterdekk Beklager dårlige mobilbilder... ///P
Dralle Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 ai ai ai! Så flott interiøret ble! Fått nytt ratt og? med skinn? vakkert! Savner bilen litt nå merker jeg, men den er i bedre hender nå!
///MoePower Skrevet November 18, 2012 Skrevet November 18, 2012 Nydelig interiør! Nå fikk jeg ikke mindre lyst til å farge interiøret i E24'n.. Du er fornøyd med dynamix produktene? Vurderer å bruke det jeg også. Lekkert med treverk og anthrazit bøffelskinn! Treverk savner jeg litt i E24'n faktisk, men har i E23'n heldigvis..
Paulus Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 For en bil:-D E23 er en fin bil ja
Paulus Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 ai ai ai! Så flott interiøret ble! Fått nytt ratt og? med skinn? vakkert! Savner bilen litt nå merker jeg, men den er i bedre hender nå! Jo takk, fornøyd med farginga. Mye jobb men definitivt verdt hver time nedlagt i arbeid Nytt skinnratt ja, måtte liksom til for å få satt prikken over i'en. Ble mye bedre å se på samt holde i enn det gamle plastrattet... Vet ikke om den er i bedre hender nå men prøver å holde den i kjørbar stand ihvertfall Som sagt kan vi sikkert bytte når 745'n står strøken og ferdig, hvis du gir meg litt mellomlegg seff ///P
Paulus Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Nydelig interiør! Nå fikk jeg ikke mindre lyst til å farge interiøret i E24'n.. Du er fornøyd med dynamix produktene? Vurderer å bruke det jeg også. Lekkert med treverk og anthrazit bøffelskinn! Treverk savner jeg litt i E24'n faktisk, men har i E23'n heldigvis.. Takker Marius, enig med du Ja, er igrunn veldig fornøyd med dynamix. Produktene er lette å holde på med, er drøye i bruk og holder svært godt på fargen (ennå ihvertfall:-) Synes selv skuta er nydelig med tre og bøffelskinn ja, koser meg med den så ofte jeg kan Du får hive deg over farging du også, du kommer IKKE til å bli skuffet ///P
Dralle Skrevet November 19, 2012 Skrevet November 19, 2012 Jo takk, fornøyd med farginga. Mye jobb men definitivt verdt hver time nedlagt i arbeid Nytt skinnratt ja, måtte liksom til for å få satt prikken over i'en. Ble mye bedre å se på samt holde i enn det gamle plastrattet...Vet ikke om den er i bedre hender nå men prøver å holde den i kjørbar stand ihvertfall Som sagt kan vi sikkert bytte når 745'n står strøken og ferdig, hvis du gir meg litt mellomlegg seff ///P He he! Godt mulig jeg er driiita lei 745`en når den endelig blir ferdig så jeg skal huske på det bytteforslaget der ja \:D/
Paulus Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 for et interiør Ja, jeg tilber Dralle hver dag for velgjerningen med å montere det underbare interiøret Nå fremover prioriteres understell og eksos, nok å finne på der ///P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå