Hermann Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Hei folkens, Hentet min "nye" BMW E61 525xdat 2010 modell i dag Ventet i drøyt året før den rette bilen dukket opp, farge utstyr, kilometerstand osv. Bilen er Carbonschwarz metallic med creambeige dakota skinn, og omtrent alt utstyr som er. Men.... Bilen har både navi-proff og hifi-proff, men uten tilkobling for iPod funksjonen Med dette mener jeg trådløs streaming av musikk fra iPhone til anlegget. Jeg kan saktens bruke kabel fra midtkonsoll - men hadde håpet på en annen løsning. Kan man oppgradere en SW, så er problemet løst? Mulig jeg ordlegger meg klønete, lister opp nedenfor de aktuelle komponentene med koder. 0601 TV- funksjon 0609 Navigasjon Professional, inkl DVD 0672 CD veksler 0677 HIFI Professional LOGIC7 Så vidt jeg kan skjønne burde grensesnittet være i orden? MVH Hermann.
awt Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Såvidt meg bekjent er det ikke mulig med trådløs streaming fra iPhone, du må bruke kabel til USB-inngangen under armlenet.
Hermann Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Hei, og takk for raskt svar! Jeg skjønner - men trodde dette var mulig, akkurat som at man får opp kontaktene sine på skjermen via mobilens bluetooth. Mener ha sett dette før, da fikk man direkte tilgang til spillelister mm fra iPoden via bilen skjerm.
awt Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Dette blir likevel noe annet. Det var denne konklusjonen jeg kom frem til når jeg sjekket opp i dette. I F10/F11 2011-modell skal dette være mulig, om det er mulig med ettermontering vet jeg ikke.
Hermann Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 OK - takk for svaret ditt i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå