awt Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Jeg vet det finnes en tråd til om dette, men den ligger litt feil plassert, så jeg lager en på rett plass. Det vil bli arrangert et BMW-treff/streetmeet i Åkrehamn i morgen kl. 15:00 ved Amfi-senteret (Nokus). Dette ligger langs hovedveien ca. midt på Karmøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 satser på bra oppmøte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Får håpe på det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Bumper denne jeg, siden det bare er en time til. Været kunne vært litt bedre, men det er i det minste opplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Må bare legge ut bilder, hvis du har noen... Jeg rotner fortsatt i garasjen, så du såg ikke meg der denne gang heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Jeg tok noen få bilder, så får se hva jeg får somlet meg til. Var andre der som tok endel bilder så jeg. Regnet kom selvfølgelig sånn ca. 14:50, så der var vi heldige. Flyttet "treffet" til parkeringshuset til Nokus istenfor. Kom vel rundt 20-30 biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå