Thomaz Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Vippet ned bakseteryggen v/side. Da jeg skal vippe opp sete går ikke setet opp grunnet belte i midten har låst seg. Går å lirke den litt fram og tilbake men vil ikke løsne så det går å dra den ut Noen som vet om noen triks for å få den til å løsne så hadde jeg blitt kjempe glad
spaix Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 prøvd å lirke det lenger inn? er jo sånn låse mekanisme på de, prøv å trykk det så langt inn du kan, så skal det slippe ettervært
Thomaz Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2011 Problem løst. Måtte skru ut sete for så og skru av sete belte. Ryggen må visst stå rett for at man skal kunne dra belte ut
Alpejohn Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Dette skjedde med meg også, jeg og måtte skru ut hele dritten til slutt.. Ganske meningsløst da...
Margido Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Hadde også samme problem på min. Smurte opp låsekassa når jeg demonterte, så da ble det mye bedre. Er en klinkekule inne i låsen som må falle på plass i rett vinkel for at beltet skal kunne dras ut.
pajoe Skrevet Oktober 1, 2011 Skrevet Oktober 1, 2011 Det skal være en liten "knapp" montert i selen, for å hindre den i å gå så langt inn når man vipper ned ryggen. Denne er antagelig knekt. Ta en vanlig jakkeknapp, og sy den fast i selen der plastknappen var tidligere. Dette forhindrer det i å skje på nytt neste gang ryggen vippes ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå