Gå til innhold

m50b28 turbomotor. +525 91, kort mangelliste på eu. ny pris


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 525 91 mod og en nyoverhalet m50 motor med 2.8 veiv og topp ved siden av.

bilen er ingen skjønhet, men er ikke så halvgalen på rust, må sveise et jekkfeste samt kanskje litt i overgangen melom kanalen og hjulbue bak. mye rust på dører. har 4 rustfrie dører i asorterte farger som kan følge med. krom hjulbuelister, så må nok ta et lite røsk under de. litt bulker her og der. så sliten karoserimessig, men ganske ok maskinelt. har en mangelliste på eu kontrollen på støtdempere fremme og bærearmer og en knekt fjær bak. har 2 nesten nye støtdempere ligende. skal kanskje kunne finne fram noen brukbare bærearmer og kanskje en fjær til bak også.

motor:

130 mm h profil råder med arp bolter.

ppf copperingspakning og arp til toppen, byttet meste av slitedeler, nye lager kjeder kjedstrammer glideeskinne stempelringer indre ytre rortor i oljepumpe osv.

komp forhold på ca 7,8-1. m20 svinghul og 618 trykkplate,

selges 23 000 eller bud.

motor kostet meg rundt 30 000 å bygge.

Skrevet

f*n denne hadde vært porno i e34n min med kompressor :D mye effekt burde man klare å hente på denne? regner med at man kan øke trykket litt på denne kontra orginalmotor :P

Skrevet

topp pakningen tåler en del ihvertfall. er vel stemplene som setter stopper her. men har sett de kjører rundt 500 hester på hjulene med originalstempler.

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...