kårekloak Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Tenkte jeg skulle kjøpe meg hvite lykteglass til en sort e34 Touring, men kan velge i tre forskjellige, "white", "light grey" og "dark grey", Hvem er penest? Noen som har bilder på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 når eg bygde om mine lykter så valgte eg light grey på daytona fiolett bil. sånn ble det på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 når eg bygde om mine lykter så valgte eg light grey på daytona fiolett bil.sånn ble det på min. Det ble helt nydelig!! Mye arbeid å skifte dem? Brukte du vanlig gjennomsiktig silikon til å lime? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Muligens at du ikkje får samme resultat på din bil ettersom den E34 er ein M5. Blir ein veldig fin overgang fra M5 stylingen og til lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Muligens at du ikkje får samme resultat på din bil ettersom den E34 er ein M5. Blir ein veldig fin overgang fra M5 stylingen og til lyktene. Er jo ikke så stor forskjell utenom plastikken? Tror det vil bli knallfint jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Ja, det blir uten den grå "leppa" nederst på fangeren. Den bilen kledde dei veldig godt med tanke på felgene, orginal stylingen og fargen på bilen. Berre så du ikkje blir skuffet vist du ikkje får samme resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Hvor får dere tak i disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 når eg bygde om mine lykter så valgte eg light grey på daytona fiolett bil. Hva brukte du å lime på de nye glassene med? Blank silikon? Tec7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Hvor får dere tak i disse ? Disse får du tak i fra en meget trivelig Østerriker, Martin Hoffmann, kontaktes på: maho22@gmx.at Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 når eg bygde om mine lykter så valgte eg light grey på daytona fiolett bil. Hva brukte du å lime på de nye glassene med? Blank silikon? Tec7? har du fått lyktene nå? er en del pussing/sliping som måtte til for å få de 100% passform, og ALT det gule må vekk fra lykten. brukte 2 komponent "superlim" for å lime de fast og fuge fint rundt med etter de var limt, så tok eg en tynn malerpensel med svart farge på, malte rundt hele lykten langs ytterkant og mellom glassene der det er svart fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Okei. Så dere bytter kun overdelen og thats it ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 når eg bygde om mine lykter så valgte eg light grey på daytona fiolett bil. Hva brukte du å lime på de nye glassene med? Blank silikon? Tec7? har du fått lyktene nå? er en del pussing/sliping som måtte til for å få de 100% passform, og ALT det gule må vekk fra lykten. brukte 2 komponent "superlim" for å lime de fast og fuge fint rundt med etter de var limt, så tok eg en tynn malerpensel med svart farge på, malte rundt hele lykten langs ytterkant og mellom glassene der det er svart fra før av. Ja nå har de kommet! Satte igang med dremmelen i går kveld på ene lykta Tenkte på sort Tec-7 jeg, men er kanskje heller bedre som du sier å bruke gjennomsiktig lim. Får ta en tur på bua i dag skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Okei. Så dere bytter kun overdelen og thats it ? Helt riktig det. Her har du en DIY på det: http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå