Dirty Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Tror jeg også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Ok. Skal vi prøve oss til søndag 16.10 da? Hadde jo vært morro å fått dette til før vinterdekka skal på.. Så sprer vi det til ALLE vi kjenner og vet om med BMW i sørlandsområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Lørdag ettermiddag?? Møte på parkeringsplassen oppforbi glattkjøringsbanen (ved slettebø), så kan vi spasere bort på glattkjøringsbanen å få med seg siste runde i drifting cup'en Two flies in a smækk! http://www.nafmotorsportkristiansand.no ... 11-runde-4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 god markedsføring må jeg si... ikke hørt en dritt om dette... men men, da regner jeg meg som ikke invitert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 god markedsføring må jeg si... ikke hørt en dritt om dette... men men, da regner jeg meg som ikke invitert når ble du kongen ? er da lov til å åpne øynene litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Neste søndag 23 Oktober? (nå til søndag blir jo lite planlagt igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg er Med, flere fra telemark som har planer og dra dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 god markedsføring må jeg si... ikke hørt en dritt om dette... men men, da regner jeg meg som ikke invitert når ble du kongen ? er da lov til å åpne øynene litt Jeg sendte jo ut en hel haug med PMer til folk da, og gjorde en innsats for å få folk til å komme! og det gjorde det jo også... bare se på oppsluttningene på treffene jeg har stelt i stand, og når jeg ikke gjør det, kommer det vel 10-15 biler......... so shut it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 ta ansvar du da mysild:P send pm osv. hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 langtifra... jeg skal ikke dit engang, så det er uaktuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erxzn Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 er jo treff 21. okt ved grimstad.. Streetmeet, alle som vil må jo bare hive seg med, er arrangement på Facebook! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 ble det noe ? eller kommer det ny dato? Trur vi må finne en ny dato og planlegge litt bedre ^^ Jeg får bli med til våren når bilen er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå