Hauso Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Du skal rett og slett kunne ta en turteller fra en hvilken som helst 4 sylindra motor, og putte den inn i ditt gamle instrumenthus. Antar du har en klokke der fra før? Røsk ut klokka, og inn med turtelleren. funker det ikke, så er det sikkert turtelleren din som er død, eller sikring. Jeg bytta aldri noe kodestikk når jeg bytta fra klokke til turteller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 okei. får undersøke litt nærmere når turtellern kommer til nytte. takk for svar ihvertfall =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Du skal rett og slett kunne ta en turteller fra en hvilken som helst 4 sylindra motor, og putte den inn i ditt gamle instrumenthus. Antar du har en klokke der fra før? Røsk ut klokka, og inn med turtelleren. funker det ikke, så er det sikkert turtelleren din som er død, eller sikring. Jeg bytta aldri noe kodestikk når jeg bytta fra klokke til turteller.. Nå må du høre etter Magnus: Du trenger ikke turteller fra 4-sylindra bil, om man har fra 6-sylindra bytter man bare om kodestikkerene. Om du fikk fatt på en turteller fra en 4-sylindra så trengte du jo ikke å bytte om kodestikker, for da hadde du jo kodestikker fra en 4-sylindret bil fra før av - og dermed virket det for deg uten å bytte kodestikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Men jeg trenger kun kodestikker fra 4 sylyndra ikkesant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Kan ikke skjønne annet enn at det er slik. Var i hvert fall slik jeg gjorde da jeg byttet på min 316 1985mod. Hadde turteller fra 320 som jeg dyttet rett inn i min 316, viste da feil turtall. Byttet om kodestikkeren så viste den riktig turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Jeg har både hørt og fått med meg hva du skrev! Jaggu er jeg enig også 1-0 til deg;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå