Olan Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Noen som kan forklare meg hvordan jeg enklest mulig kan fjærne sikringsboksen ved dempertårnet på en e30 ? Skal få tatt rust under den og den står veldig i veien
NA Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Skal du fjerne den helt er jeg redd du må ut med hele ledningsnettet gittt. Alle ledningene som går inn i den er jo fastlodda i kretskortet inni sikringsboksen. Hjelper det deg ikke om du bare får flytt den litt til sida for så å avdekke den så den ikke tar skade av sveisearbeide ditt?
Olan Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Kan like greit ta den helt ut, skal lakkeres og isoleres på nytt innvendig seinere så blir hipp som happ igrunn
NA Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Da er det bare å begynne med å ta ut ledningsnettet:-) akkurat gjort samme jobben på min. Like greit også, da kan man ta litt vedlikehold og gjøre opp igjenn evnt dårlige kontaktpunkt.
JulianS Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Er bare å begynne å klipse løs kontaktene på andre sida av torpedoveggen, er en ganske smal sak:)
Olan Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Er nok kontakter som er klipt og jallakobla fra før av, så å klippe blir nok ikke tema Tar heller ut alt og isolerer og legger alt pent på plass der det hører hjemme ^^
NA Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Ja, på min var det satt inn defa alarm De som drev å monterte det kan ikke akkurat kalle seg kyndige i faget, maken til ødelegging av ledningsnett skal du lete lenge etter Så har fjernet det styret og gjort opp igjenn hele nettet.
JulianS Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Ikke klippe av, klipse løs;) fjerna defa på en e30 for et par uker siden, brukte maks et kvarter.. Er jo bare kobla imellom noen få ledninger.
NA Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Ok, i see Ja, var ikke helt galt, men sånn det var utført var å bli kvalm av
hylle Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Hva ble konklusjonen her? vinterbilen min trenger -litt- sveis under sikringsboksen.. kunne man klippe løs på innsiden og få dratt den litt ut og til siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå