Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Pris antydning på prosjektet?? Noen bilder fra hvordan den er nå? :-) og info om hva som må gjøres ferdig :-) har ikke sett igjennom alle sidene pga dårlig nett. Hvor står den i landet? Mvh :-)

• 2 weeks later...
Skrevet
:o skal du selge :( synd at du skal det da du har jo lagt noen timers arbeid i bilen.

Ja, har blitt noen timer. Men hus, unge og ny jobber setter stor stopper for prosjektet. Og jeg har ikke lyst til at bilen bare skal stå i all evighet. Var ute å kjørte bilen igår med prøveskilter, virker som en utrolig artig bil å kjøre :D

Det meste er i orden nå, bilen ser hel og pen ut. Småfeil og dilldall som ikke er montert sammen 100% gjenstår. Men for nå er det pengeboka som setter en stopper. Hadde jeg hatt venner i Drammen som kunne hjulpet meg gratis hadde det vært en ting, men tiden er også veldig knapp.

Så jeg syntes bilen fortjener en eier som fortsetter å gi den oppmerksomhet, helt rått stuk på denne bilen nå og jeg har blitt stormforelsket i E30 pga denne bilen.

Bilder kommer snart, sitter på jobbpc så jeg får ikke lastet opp bilder.

Bilen ligger på ca 55-60.000kr og selges til rette person med alle deler jeg har. Ta kontakt på 452 64 694 hvis du er interessert i et MMS bilde av sjarmøren (bilen) :lol:

-BilBruker

• 2 weeks later...
Skrevet

Kjappe bilder av bilen slik den står idag! (beklager dårlige mobil bilder og møkkete bil)

(PS: Se vekk ifra de harry mattene inni bilen, kun for å ikke møkke til de nyrensede mtech mattene)

photo185044230612.jpg

photo195316230612.jpg

photo185056230612.jpg

photo185102230612.jpg

photo185111230612.jpg

photo185122230612.jpg

photo194706230612.jpg

photo195316230612.jpg

photo194956230612.jpg

photo185133230612.jpg

photo195413230612.jpg

photo195406230612.jpg

photo194951230612.jpg

photo195352230612.jpg

photo194746230612.jpg

photo195345230612.jpg

photo194739230612t.jpg

photo195326230612.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet
Vil ikke selge den:

Arduino on-board computer

Skal fortsette med den kjørekomputeren så fort jeg får en bruksbil som fungerer, og den kan "kopieres" og selges videre til interesserte ja :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Muligheter for at jeg beholder prosjektet hvis jeg får den på veien for minst mulig penger.

Noen som har følgende til en billig penge?

-E30 325 bremsekalippere foran og bak, høyre side? Foran er viktigst.

-E36 M50B20 non-vanos manuell ledningsnett

-varmeskjold over mellomaksel ved bensintanken.

Har følgende å bytte for delene:

-13" aluminiumsfelger, KIA, 4x100 med piggdekk

-16" aluminiumsfelger, sommerdekk, 4x100

-E30 325 mellomaksel

-E36 M3 3.2 coiler 6x (S50b32), passer også b30?

-E30 325 bkf

-E30 facelift høyre baklykt

-E30 rullgardin bakvindu

-Borbet 15" aluminiumfelger m/slitte piggfridekk

Kan gi bort mer ved hjelp til å frakte bilen fra Sundvollen til Drammen på bilhenger.

Ta kontakt, trenger hjelp fra bimmersfolk hvis denne skal på veien i mitt navn :)

-BilBruker

Skrevet
Kan kjøre jeg, om du har bil å frakte med :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Takk for tilbudet! Men jeg har dessverre ikke det. Får hjelp når jeg har tid, fra en annen her inne på forumet som var lynrask på pm! Det var utrolig mye støtte jeg har fått idag, og det gav mye motivasjon!

Håper på et ledningsnett snart, og bilen utenfor huset mitt i Drammen! Da blir det nok fart på sakene.

Kommenter gjerne, tar imot kritikk og ros! Tips og forslag :)

Skrevet

Noen som har en bakfanger til E30 å gi bort, i Drammensområdet?

Gjerne en sliten chromefanger eller lignende "bjelkefanger",

slik at jeg kan kjøre lovlig uten M3 fangeren bak?

Kan godt se veldig sliten ut, må bare være nogenlunde hel :)

Skrevet

Da skal jeg begynne å bestille deler til Arduino kjørekomputeren snart, men trenger forslag til forskjellig funksjonalitet på den!

Her er en liste over sensorer og utstyr som kan programmeres slik man vil, til å gjøre akkurat det man vil.

-Røyk-/Gassensor

-Tilt-\vinkel-\akselerasjonsensor

-Gyroskopsensor

-Barometer

-Flammesensor

-Magnetismesensor

-Alkoholsensor

-Lyssensor

-Distansesensor (infrarød, bølge

-Temperatur-/luftfuktighetsensor

-Vibrasjonssensor

-Buzzer (liten høytaller)

-Kamera

-Leds (RGB og vanlig)

-Laser

-Mikrofon

-Kompass

-Realtime klokke

-Ethernet

-Blåtann

-WiFi

-USB

-COM-PORT

-SD minnekort

-GSM/GPRS

-GPS

-IR Fjernkontroll

-Joystick

-Knapper

-Elektriske motorer

-Servoer

-5v/12v/24v Rele som kan styres.

-Skjerm (Alle variasjoner, fra små tall skjermer til store/små touchscreen skjermer)

Kom gjerne med kreative tips til hvordan dette kan brukes i en bil!

Feks flamme- og varmesensor ved turbo, distansesensor over hjul for å måle last på hjul/demper i en sving, logging av data på SD-kort/wifi til pc osv osv.

-BilBruker

Skrevet

Hei!

Da har jeg fått hjelp av en utrolig trivelig kar fra Drammensområdet, bmwtussan her inne!

På fredagen fikk vi hentet E30'n på bilhenger, samt det meste av løsdeler.

Så nå står bilen hjemme hos meg for første gang, skal bli godt å få fortsatt på bilen her.

Mangler bare dynamo, ledningsnettet til motor og kalipper hs. foran så troor jeg bilen har de delene den trenger.

Litt småarbeid gjenstår bare ellers med ting jeg har, så kan det bli skilter på den :)

Bilen er forresten trukket for salg :)

Update kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...